Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauhea ikävä miestä joka jätti..

Vierailija
06.03.2015 |

Tiedän, tuskin välitti niin kovin vaikka sanoi rakastavansa. Ei kukaan jätä rakastamaansa ihmistä ilman kunnon syytä.
Ikävä niitä hetkiä kun veti kainaloon ja suuteli otsalle.
Hemmetti miten voi olla näin tuskallista.
Ottaisin takaisin ihan milloin vain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin nuorempana aina vannoivat niin rakastavansa mua ja sanoivat miten tärkeä olen, sitten itse jättivät siitä huolimatta. Valetta kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tulevaan ja keskity kivoihin asioihin. Ei kannata jäädä suremaan miestä joka ei sinua arvosta edes sen vertaa, että olisi keskustellut kanssasi eron syitä.

Vierailija
4/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala kommentoida AP:n tilannetta kun ei valotettu yhtään, että oliko teillä minkä pituinen suhde ja mikä oli sitten eron syynä miehen puolelta? Oliko kenties kuitenkin varattu, miten hyvin tunsit hänet tai tiesit hänen tilanteensa jne.? Ja miten kauan erostanne on nyt aikaa?

Vierailija
5/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:56"]Vähän hankala kommentoida AP:n tilannetta kun ei valotettu yhtään, että oliko teillä minkä pituinen suhde ja mikä oli sitten eron syynä miehen puolelta? Oliko kenties kuitenkin varattu, miten hyvin tunsit hänet tai tiesit hänen tilanteensa jne.? Ja miten kauan erostanne on nyt aikaa?
[/quote]

Pari kuukautta ehdittiin tapailla ja siitä n. Kuukaus seurustelua. Mies sanoi kaiken mahdollisen tekosyyn. Ei riitä aikaa, vika ei ole mussa, ei ole valmis, haluaa elää nuoruutta..
Ei ollut varattu, sen tiedän varmasti.
Tunnettiin todella hyvin. Mies kertoi minulle arimmatkin asiat joita ei ole kenellekkään muulle kertonut ja olimme todella läheisiä.
Viikko sitten jätti. Luulin oikeasti että kaikki oli hyvin. Odottelin miestä kun oli tulossa tapaamaan. Perui tapaamisen tekosyyllä ja vähän ajan päästä jätti.
Enkä ollut mitenkään takertuva, sovimme yhdessä että edetään hiljalleen. Ap

Vierailija
6/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:56"]Vähän hankala kommentoida AP:n tilannetta kun ei valotettu yhtään, että oliko teillä minkä pituinen suhde ja mikä oli sitten eron syynä miehen puolelta? Oliko kenties kuitenkin varattu, miten hyvin tunsit hänet tai tiesit hänen tilanteensa jne.? Ja miten kauan erostanne on nyt aikaa? [/quote] Pari kuukautta ehdittiin tapailla ja siitä n. Kuukaus seurustelua. Mies sanoi kaiken mahdollisen tekosyyn. Ei riitä aikaa, vika ei ole mussa, ei ole valmis, haluaa elää nuoruutta.. Ei ollut varattu, sen tiedän varmasti. Tunnettiin todella hyvin. Mies kertoi minulle arimmatkin asiat joita ei ole kenellekkään muulle kertonut ja olimme todella läheisiä. Viikko sitten jätti. Luulin oikeasti että kaikki oli hyvin. Odottelin miestä kun oli tulossa tapaamaan. Perui tapaamisen tekosyyllä ja vähän ajan päästä jätti. Enkä ollut mitenkään takertuva, sovimme yhdessä että edetään hiljalleen. Ap

[/quote]

Mulle käyny samalla tavalla. Ootteko nuoria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan