Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista oli, kun saitte moniteholasit?

Vierailija
04.12.2021 |

Kertokaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ensimmäiset olivat niin hyvät, että ei ollut ongelmia. Vaikeinta oli tottua siihen, että alas päin katsoessa näki hyvin vain lähelle, eli portaitten kulkeminen alaspäin piti opetella tekemään niin, että käänsi päätä eikä vain katsonut linssi lukuosalla.

Vierailija
2/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä oli vähän outo mutta ei sen jälkeen. Pidempään otti se, että tarkka näköalue on niin kapea. En ymmärrä miksei voi tehdä linssejä, joilla näkis leveälti tarkasti kuten normilinsseillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää. Kaukonäköosaan ei ole vahvuutta lisätty, mutta työssä pitää lukea ja palvella asiakkaita vuorotellen, niin pelkät lukulasit oli hankalat.

Vierailija
4/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsen lukulasit, mutta hankala ottaa niitä jatkuvasti pois ja päälle. Olen miettinyt monitehoja, mut mut.

Eri

Vierailija
5/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut moniteholaseja, vaan ihan itse olisi pitänyt maksaa. Ja minun vahvuuksillani tuli edullisemmaksi ostaa kahdet lasit eri vahvuuksilla kuin yhden monitehot, joten valitsin kahdet. Käytän kotona niitä, joissa on vähemmän tehoja (luku-/päätelasit) ja ulkona ja autolla ajaessa niitä, joissa on enemmän tehoja.

Vierailija
6/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan viikon tuntui kuin olisin vähintään 3 metrinen pituudeltani.