Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina miesten mielestä "mukava"

Vierailija
06.03.2015 |

= eli siis olen laimea, tasainen, ihan jees, muttei sen enempää. Ärsyttää jotenkin koko sana kun mua ei ole taidettu oikein muilla edes kuvailla. Että kyllä mä tiedän jo, etten tästä muutu temperamenttiseksi tai muuten mitenkään mielenkiintoiseksi :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon naisia aina mukavaks :D

Vierailija
2/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Siis toi on about ainoa adjektiivi jolla miehet on kuvailleet mun persoonaa tän reilun 10 vuoden aikana. Ihan jättämistilanteissakin olen kuulemma niin mukava mut ei kuulemma riitä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on parempi kuin pantava :(

Vierailija
4/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Siis toi on about ainoa adjektiivi jolla miehet on kuvailleet mun persoonaa tän reilun 10 vuoden aikana. Ihan jättämistilanteissakin olen kuulemma niin mukava mut ei kuulemma riitä. ap
[/quote]

Mut ei mun mukava meinaa tota sun kuvailua.

5/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mua taas kivaksi, nyt vasta 34 vuotiaanan aloin seuryustelemaan vakavasti, siis nyt kohta olen 36 :) ja miehen  mielestä olen myös kiva, mutta myös ihana ja rakas :)

minut aina jätettiin kun olin liian kiva.. :/ ??

Vierailija
6/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö treffeille?

Vierailija
7/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:04"]Lähetkö treffeille?
[/quote]

Mennään vaan.

Vierailija
8/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kaikki miehet ovat kuvailleet reiluksi ja mukavaksi ihmiseksi. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen kuin naisten. En tiedä, miksi naisten kanssa yhteistyö on niin vaikeata, esim. töissä.

Vierailija
9/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onn kuulemma pantavan näköinen... Juu ei niin kiva :(

Vierailija
10/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Okei...Mutta noilla miehillä taisi olla vastineena tylsälle mukava.

En tiedä ymmärtääkö tätä 'ongelmaa' kun joku jolla on sama ongelma, musta mun persoona ei vaan ole kauhean mielenkiintoinen ja pikemminkin olen vaan tylsä.

Antaisin jo kohta mitä tahansa, että joku ihastuis muhun itsessäni ja kuulisin, että joku viihtyy olla mun seurassa ja pitää huippuna tyyppinä. Saan aina vaan kehuja pelkästä ulkonäöstä. ap

Vierailija
11/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina miehet kuvaa hyvällä tavalla hulluks:D

Vierailija
12/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta.

-Mies 29v-

Vierailija
13/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä mieluummin mukava minäkin, kuin varattujen miesten mieleen. Olen siis sinkku, enkä tosiaan hurmaa jokaista vastaantulevaa miestä. Charmi tulee enemmän esiin tutussa seurassa, kun rentoudun. Sillä seurauksella että tuttujen ja ystävien miehiltä tulee kaikkia ihmeellisiä lähestymisyrityksiä, kähmimisistä känniviesteihin ja muihin virityksiin. Noloa.

Vierailija
14/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavahan on positiivinen kuvaus. Takaan sinulle, ettei yksikään mies koskaan pistä kanssasi poikki siksi, että olet mukava, päinvastoin (olen siis mies).

Vierailija
15/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaisesi huolisin vaikka heti. Kunhan et ole tyhmä. En kauhean kauaa kestä, jos ei ole yhtään mitään puhumista.

M47

Vierailija
16/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä jonkun kanssa joskus tulee klikkaamaan. Tai sitten ei. ap

Vierailija
17/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:18"]

Mukavahan on positiivinen kuvaus. Takaan sinulle, ettei yksikään mies koskaan pistä kanssasi poikki siksi, että olet mukava, päinvastoin (olen siis mies).

[/quote]

Ja missä väitin, että jättämiset johtuisi siitä että olisin mukava? Juurihan sanoin, ettei pelkkä mukava riitä. Mikä on ihan ymmärrettävää kyllä. ap

Vierailija
18/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu ihan helposti sitten, kun osuu vaan se sopiva mies kohdalle. Minäkin oon just nyt korviani myöten ihastunut ihanaan mieheen, joka on oikeesti ihan tosi tylsä. Mutta mä tykkään siitä tylsänä.

Vierailija
19/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:05"]

Minua kaikki miehet ovat kuvailleet reiluksi ja mukavaksi ihmiseksi. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen kuin naisten. En tiedä, miksi naisten kanssa yhteistyö on niin vaikeata, esim. töissä.

[/quote]

Tää nyt on ihmeellinen asennevamma, ei millään pahalla. Oikeasti kivat ja reilut ihmiset tulee toimeen kummankin sukupuolen kanssa - jos on ongelmia ne johtuu persoonasta sitten. ap