Miehellä korkea ulkonäköstandardit
Mieheni on tosi vaativa minun ja muiden naisten ulkonäköä kohtaan. Tässä muutama esimerkki:
- haluaa, että käyn treenaamassa joka päivä
- painon pitää olla alle 60
- haukkuu koko ajan muita naisia, jos on jotain poikkeavaa, esim. isot reidet
- haluaa, että kynnet (mani ja pedi) aina kunnossa
- ei saa olla karvoja missään, haluaa että menen laserhoitoihin
- haluaa, että käytän korkokenkiä joka päivä
En tottele mitään näistä jutuista ja saan kuulla siitä kyllä joka päivä. Mieheni ei myökään anna minulle rahaa ulkonäön hoitamiseen, vaan minun pitäisi maksaa nämä omasta pussista.
Mitä mieltä?
Kommentit (27)
Miksi palkitset tuota käytöstä olemalla hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:49"]Se maksaa, joka haluaa.
[/quote]
Luulisi että nainenkin haluaisi näyttää naiselta ja säilyttää arvonsa. Mätisäkit ei kiinnosta ketään
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:49"]Se maksaa, joka haluaa.
[/quote]
Luulisi että nainenkin haluaisi näyttää naiselta ja säilyttää arvonsa. Mätisäkit ei kiinnosta ketään
[/quote]
Ihmisen arvo ei perustu ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:45"]
Mieheni on tosi vaativa minun ja muiden naisten ulkonäköä kohtaan. Tässä muutama esimerkki:
- haluaa, että käyn treenaamassa joka päivä
- painon pitää olla alle 60
- haukkuu koko ajan muita naisia, jos on jotain poikkeavaa, esim. isot reidet
- haluaa, että kynnet (mani ja pedi) aina kunnossa
- ei saa olla karvoja missään, haluaa että menen laserhoitoihin
- haluaa, että käytän korkokenkiä joka päivä
En tottele mitään näistä jutuista ja saan kuulla siitä kyllä joka päivä. Mieheni ei myökään anna minulle rahaa ulkonäön hoitamiseen, vaan minun pitäisi maksaa nämä omasta pussista.
Mitä mieltä?
[/quote]Ihme että miehesi vielä jaksaa sua eikä ole vaihtanut parempaan...
No, sun mies on keskenkasvuinen, aivot ei ole kehittyneet näkemään naisia tasavertaisina ihmisinä, vaan enemmän esineinä. Empatiakyky kehittyy monilla miehillä melko myöhään, siis sellainen asenne että antaa kaikkien kukkien kukkia ja jokainen on arvokas sellaisena kuin on.
Ole reilusti oma itsesi. :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:49"]Se maksaa, joka haluaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei niin, mutta naisen arvo perustuu.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:49"]Se maksaa, joka haluaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nainen on ihminen. Tiedoksi sinne lähiöbaariin.
Älä viitsi. Jos ukkosi on noin pinnallinen kusipää, hän ei sinun kanssasi olisi, koska et vastaa hänen vaatimuksiaan. Hän olisi vaihtanut sinut jo aikaa sitten johonkin bimboon. Jos et ole provo-juokse kun vielä voit!
Pistä samanlainen lista takaisin. Ällöttävä mies, sori vaan!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:49"]Se maksaa, joka haluaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nainen on ihminen. Tiedoksi sinne lähiöbaariin.
[/quote]
Lähiöbaareissa ne kaameimmat mätisäkit käy ja lyllertää marketeissa. Minä panostan laatuun ja laatua saa vain vaihtamalla riittävän usein uuteen.
Hyi saatana mikä pelle. Jättäisin.
tollanen mies ei ansaitse kuin barbi nuken, tai maksaa pussistaan mokomat hoidot, jos hän niitä vaatii.
Maksat itse tottakai, vai oletko palstaloisten kaltainen prostituution harjoittaja?
Olet onnekas, sinulla on oikea mies , joka tietää arvonsa!
Onneksi olet niin vahva ja hyväitsetuntoinen, että olet silti oma itsesi, etkä lähde toteuttamaan miehen vaatimuksia. Älä anna periksi miehellesi!
Onpas täällä eriäviä mielipiteitä.
Miehen mieleen ovat tälläisen tyyliset naiset: https://instagram.com/p/w56hQtMU_Y/?modal=true
Eli pitää olla laiha, naisellinen ja huolehtia ulkonäöstä. Tosi stressaavaa. Koen tosi paljon paineita miehen seurassa. Olen miehen sanojen mukaan upea, mutta hän sanoo että minun pitää huolehtia itsestäni, enkä saa repsahtaa, kuten monelle naiselle käy.
Miehessä ei ole muuten mitän valitettavaa. Hän on täydellinen, huolehtiva, rakastava ja menestyvä komistus <3
Miehesi vaikuttaa seksistiseltä ääliöltä. Mitä ihmeessä näet hänessä?
Miksi mies maksaisi? Sinun arvostasihan tuossa on kyse.