Mieheni pettyi kun oli mieshieroja
Mieheni kävi hieronnasa ja selvästikin oli toivonut naishierojaa...
Kommentit (17)
Jäikö nyt kikkelihieronta saamatta?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"]En ikinä suostuisi menemään mies hierojalle.. Pikkasen homoa. T:m35
[/quote]
Mutta oikeasti ajatus kiihottaa, eikö niin?
Eihän sillä väliä ole, kun kyseessä on hieronta. Vai olisko miehesi kaivannut jotain extraa?
En ole ikinä käynyt naishierojalla. Mieshierojalla riittää ainakin voimat hierontaan. Toisaalta muutama on ollut liian kovakourainen.
-Mies 29v-
Odotan myös naishierojaa kun käyn hierojalla. On siinä ihan erilainen lataus kun nainen hieroo. Mielessä käy että mitä jos tilanne etenisikin pitemmälle. Saan yleensä erektion kun olen mahallani ja nainen hieroo. Voisivat olla riettaampia ja imeä munaa ja ratsastaa. Voisin maksaa hieman enemmän.
Miehinen, raju, karhea kosketus tuntuu parhaalta. Täytyykin varata taas hieroja...
M54
Minä nautin suunnattomasti miehisestä kanssakäymisestä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:13"]
Minä nautin suunnattomasti miehisestä kanssakäymisestä.
-Mies 29v-
[/quote]Nyt minulla on rekattu nimi, joten ei voi enää feikata.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"]En ikinä suostuisi menemään mies hierojalle.. Pikkasen homoa. T:m35
[/quote]
[/quote]
Hyi saatana. Homostelu pitäisi kieltää lailla.
Vaikka välillä on kyllä kiva meikata.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"]En ikinä suostuisi menemään mies hierojalle.. Pikkasen homoa. T:m35
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet bottom, eikö niin?
Oliko kyseessä miespuolinen thaihieroja?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:52"]En ikinä suostuisi menemään mies hierojalle.. Pikkasen homoa. T:m35
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet bottom, eikö niin?
[/quote]
En. Enkä myöskään se formula kuski button
Ei hieronta ole mimään voimalaji, joten siinä mielessä ei sukupuolella ole mitään merkitystä, mutta kyllä itsestäni ainakin mieshieroja tuntuu paljon luonnollisemmalta.
M36
Ihan sama mulle, kunhan happy ending sisältyy hintaan!
En ikinä suostuisi menemään mies hierojalle.. Pikkasen homoa. T:m35