Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, ostin parisängyn

Vierailija
04.12.2021 |

Minulla on myös iso uusi peitto, minkä vaihdan joka vuosi. Lisäksi tilasin uusia kauniita vuodevaatteita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjakin menee vaihtoon säännöllisin väliajoin.

Vierailija
2/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä nukun satiinileningissäni.

aP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua. Mikä vika niissä mummivainaalta perityissä sängyssä ja petivaatteissa oli? Kyllä niiden pitäis opiskelijalle riittää eikä mennä tuhlaamaan opintotukia ja lainoja. Kotoa on tämän tempun jälkeen turha odottaa mitään apuja. Olen pettynyt.

Palauta kotiin ne perintökalut. Veljesi osaa arvostaa niitä kun lähtee kolmen vuoden päästä maailmalle.

Vierailija
4/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi sinua. Mikä vika niissä mummivainaalta perityissä sängyssä ja petivaatteissa oli? Kyllä niiden pitäis opiskelijalle riittää eikä mennä tuhlaamaan opintotukia ja lainoja. Kotoa on tämän tempun jälkeen turha odottaa mitään apuja. Olen pettynyt.

Palauta kotiin ne perintökalut. Veljesi osaa arvostaa niitä kun lähtee kolmen vuoden päästä maailmalle.

Mummin kuolinvuoteen meni hulttio hävittämään.

Vierailija
5/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään mummovainaata. En saanut äidiltäni mitään apuja, kun muutin ja alitin opiskelut aikoinani. Mitään en palauta, sillä mitään en ole velkaa. Minulla ei myöskään ole pikkuveljeä. Olet tainnut taas juoda liikaa.

Ap

Vierailija
6/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä minulla on, on itse hankittua ja tinattua.

Ap

Vierailija
7/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot ruveta panemaan päivittäin?

Vierailija
8/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiot ruveta panemaan päivittäin?

Sinä äiti olet niin sairas. Se, että minulla on parisänky ei ole synonyymi hu-ralle. 

Ap

Vierailija
9/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään mummovainaata. En saanut äidiltäni mitään apuja, kun muutin ja alitin opiskelut aikoinani. Mitään en palauta, sillä mitään en ole velkaa. Minulla ei myöskään ole pikkuveljeä. Olet tainnut taas juoda liikaa.

Ap

Taidat olla hieman tosikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme