Jos oisi pakko, kenen kanssa haaksirikkoutuisit autiolle saarelle: Ted Bundy (100 uhria), Ed Kemper (Raizkasi äitinsä ym.), Samuel Little (kuristi 93), Jeffrey Dahmer (söi uhrien lihaa), Ridgway 90+ uhria....
jatkuu: eli
-RIdgeway n.90 uhria raizkasi, kuristi, green River murderer,
-Shakkilauta murhaaja 60 uhria,
-Butcher of Rostov Chikatilo 56 uhria.
Näistä olisi valittava. Eläisitte kahdestaan , ettekä voisi paeta pois koskaan saarelta. Yksi olisi otettava mukaan, kuka se olisi?
Itse valitsisin Dahmerin ehkä, koska tappoi vain nuoria miehiä. Mutta tuo syömisjuttu vähän epäilyttää, ehkä söisi muitakin nälkäänsä....
Kommentit (25)
Dahmer. Heppuhan oli homo ja minä kun olen nainen, niin tuskin kiinnostaisin häntä.
ottaisin sen jolla on vähiten lihaksia
Carl Panzram vaikuttaa kivalta kaverilta.
Pelottavan paljon sä ainakin tiiät ulkomaisia murhamiehiä!
Ihan sama. Usin rantaa ja tappasin heti sen toisen...
Olen mies, joten mieluummin Bundy kuin Dahmer.
Sen joka on rikkain.
Naisia kun kuulemma vaan kiinostaa lompakon paksuus.
Dahmer. Koska homo, eikä tiettävästi tappanut yhtäkään naista.
Niin, oliko tarkoitus siis pysyä hengissä siellä, vai? Koska pitkästyisin kuitenkin oli kaverina kuka tahansa noista.
En tiedä noita kaikkia, mut ei ainakaan Bundy, koska ei osannut mitään. Täysin hyödytön.
Ei ole ihan tervettä miettiä tämmöstä.
Ihan sama kuka vaan, jos yrittäisi jotain niin saisi turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä noita kaikkia, mut ei ainakaan Bundy, koska ei osannut mitään. Täysin hyödytön.
Eikös se ollut hyvä seuramies?
Kenen tahansa, koska kukaan ei ole pahempi kuin mässäilijä-ap, joka varmaan jakaa hassunhauskoja sarjamurhaajameemejä ja ”oon niin weird ja uniikki lumihiutale kun mua kiinnostaa tällaset asiat” -juttuja jossain true crime-ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Sen joka on rikkain.
Naisia kun kuulemma vaan kiinostaa lompakon paksuus.
En tiedä miten liittyy asiaan kun autiolla saarella pitäisi olla? Sitäpaitsi mitä ideaa mittailla lompakon paksuutta kun kortilla kaikki maksetaan? Paksu lompakko on vain täynnä kuitteja anyways.
Haaksirikkoutusin sarjahukuttaja Pekka Seppäsen kanssa. Tietäisi ainakin olevansa turvassa kun pysyy poissa vedestä.
Dahmerin. Se oli homo ja uhrit miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Dahmer. Koska homo, eikä tiettävästi tappanut yhtäkään naista.
Miksi homo tappoi miehiä? Eikö se rakastanut niitä?
Kuka vain. Tarttuttaisin häneen koronan. T.kolmesti rokotettu
Tyypillistä Leonardo Capriota ei auteta, mutta sitten lautalle otetaan sarjamurhaaja