Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin aluksi ihan neutraali sateenkaari- ja wokejuttujen suhteen. Nyt mittani alkaa täyttymään

Vierailija
04.12.2021 |

Ehkä eniten siksi että se myrkky pitäisi vain niellä mukisematta ahnain klumpashduksin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sateenkaaresta tehtiin seksisymboli?

Vierailija
2/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä puurot ja vellit ja lapsi ja pesuvesi sikin sokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut pelkästään neutraali vaan todella positiivinen, koska tasa-arvoinen kohtelu on minulle tärkeää. Mutta eihän wokeilussa ole tuosta ollut kyse enää vuosikausiin.

Vähemmistöjä edustavat ihmiset heitetään itsekin epäröimättä susille, jos eivät ole wokettajien kanssa omista asioistaan samaa mieltä.

Vierailija
4/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset hölmöydet saavat paljon julkisuutta juuri teidän neutraalien takia. Niin kansallissosialismi ja kommunismikin pääsi valtaan, kun suuri osa kansasta oli vain nautraaleja sivustakatsojia.

Vierailija
5/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan. Puhut varmaan noin 5 miljoonan suomalaisen puolesta. Eihän meistä tolkun ihmisistä kukaan ole oikeasti joku hirviörasisti eikä meistä kukaan vihaa sydämellänsä sateenkaariväkeä. Media koittaa maalata eri kuvaa ja joutuu jopa keksimään rasismia/homofobiaa siellä missä sitä ei ole, mutta todellisuudessa suomalaiset ovat erittäin suvaitsevaa, hyväksyvää ja ymmärtäväistä kansaa. 

Esim työelämässä meitä kiinnostaa vain kollegan ahkeruus/luotettavuus siis että tekee työnsä tasa-arvoisesti siinä missä muutkin - ihonvärit ja seks. suuntaukset ei meitä hetkauta suuntaa eikä toiseen. Sitä paitsi onko pakko sitä homouttaan tyrkyttää? Ei ole homot kovin sorrettuja jos itse haluavat ehdoin tahdoin tulla kaapista ja kulkea pridessä friikeissä ja mahdollisimman huomiota herättävissä kuteissa. Eikä kukaan heitä vainoa. En ymmärrä miksi kaikesta pitää tehdä homoa. Norjan postilla oli nyt se mainos jossa 70v joulupukki suutelee toista miestä. Siis hyi v***u. Pitikö joulupukkikin pilata wokeksi!?!?

Vierailija
6/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan. Puhut varmaan noin 5 miljoonan suomalaisen puolesta. Eihän meistä tolkun ihmisistä kukaan ole oikeasti joku hirviörasisti eikä meistä kukaan vihaa sydämellänsä sateenkaariväkeä. Media koittaa maalata eri kuvaa ja joutuu jopa keksimään rasismia/homofobiaa siellä missä sitä ei ole, mutta todellisuudessa suomalaiset ovat erittäin suvaitsevaa, hyväksyvää ja ymmärtäväistä kansaa. 

Esim työelämässä meitä kiinnostaa vain kollegan ahkeruus/luotettavuus siis että tekee työnsä tasa-arvoisesti siinä missä muutkin - ihonvärit ja seks. suuntaukset ei meitä hetkauta suuntaa eikä toiseen. Sitä paitsi onko pakko sitä homouttaan tyrkyttää? Ei ole homot kovin sorrettuja jos itse haluavat ehdoin tahdoin tulla kaapista ja kulkea pridessä friikeissä ja mahdollisimman huomiota herättävissä kuteissa. Eikä kukaan heitä vainoa. En ymmärrä miksi kaikesta pitää tehdä homoa. Norjan postilla oli nyt se mainos jossa 70v joulupukki suutelee toista miestä. Siis hyi v***u. Pitikö joulupukkikin pilata wokeksi!?!?

Miksi joulupukki naista suutelemassa ei sitten olisi heterouden tyrkyttämistä? Sama aktihan siinä on kyseessä

Vierailija
7/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulupukki naista suutelemassa ei sitten olisi heterouden tyrkyttämistä? Sama aktihan siinä on kyseessä[/quote]

Pukin ei tarttis suudella ketään. On kahden heterovanhuksenkin imuttelu (kahden 700-kiloisen) ällöä, eikä tuo kyllä joulumieltä mulle. Kai kohta Lucia-neitokin on muunsukupuolinen lesbo Lucia-henkilö? Ja kolme itämään homoa. Tuo ei sovi kaikkialle eikä vetoa etenkään vanhempaan kansanosaan, konservatiiveista puhumattakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän