Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siirrättekö yritystä ettei syntyisi jouluna?

Vierailija
06.03.2015 |

Meillä täällä mietinnässä, kun olisihan se lapselle mukavampaa olla syntynyt alkuvuodesta kuin juuri jouluhässäkän aikaan. Koulun aloituksessakin tuntuisi ikäero ja kehitysvaihe suurelta vuoden alussa ja lopussa syntyneiden välillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotettiin kuukausi juuri tuon takia. Lapsi syntyi tammikuun lopulla ja minusta oli hyvä ratkaisu. On sitten luokkansa vanhimpia, saa mopokortin ja ajokortia aikaisin jne. Ja kerkeää kypsyä ennen koulun alkua useamman kuukauden enemm'än kuin moni muu.

Vierailija
2/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli LA 30.12. Oltiin ihan varmoja, että saadaan alkuvuoden lapsi niin kuin itsekin olen. Noh, lopulta lapsi syntyi 2 viikkoa ennen joulua. Eipä tuo mitään haitannut. Ihanaa, että tuli maailmaan ja en mä varmaan olisi kestänyt ootella tammikuuhun asti. Viikolla 36 oli jo niin tukalat olot :D

Vierailija
4/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
5/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole ongelma jos lapsi syntyy jouluna. Itse olen syntynyt jouluna, ainut mikä harmitti oli se että muut pääsivät baariin aiemmin kuin minä. Kehityksessä ei ollut eroa ikätovereihin.

Vierailija
6/6 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä vasta suunnitellaan ehkäisyn pois jättämistä ja samoja asioita mietitään. Millään ei malttaisi odottaa, kun molemmilla on kuitenkin jo ikää, mutta silti en jouluvauvaa ihan ehdoin tahdoin suunnittelisi. Tietäisipä vaan tärppääkö heti ekasta kierrosta vai tuleeko tästä vuosien odotus. Jos tietäisi ettei lasta saa helposti, niin sillä ei olisi mitään väliä millon syntyy. Jos taas tärppäis heti, niin malttais sitä alotusta sen yhden kuukauden siirtää.