Näkijä paikalla hetken
Kommentit (45)
Kummitteleeko meidän talossa? Viime aikoina tapahtunut outoja asioita..mm. vaatekappale selittämättömästi pudonnut lattialle naulakosta. Pelkään :(
Voinko tavata tänä vuonna taas 5 vuoden jälkeen ulkomailla asuvan rakkaan ihmisen?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:28"]
Oi näkijä! Olenko raskaana?
[/quote]
Joo. Siispä jätä perjantaidrinkit väliin.
T. Näkijä
Pystyisitkö vastaamaan minullekin näetkö mitään? t.alkuperäinen 9
Onko tämä tuleva lapsi terve? Meneekö synnytys hyvin? Onko se poika, niin kuin minulle sanottiin? Kiitos :)
Tuleeko minun ja tapailemani miehen välille vakavampaa?
Haluaako miesystäväni olla edelleen kanssani? Lähitulevaisuuteni näyttää sekavalta, saanko asiat järjestykseen?
Yksinäisyys kyllästyttää joten löytäisinkö tänä vuonna itselleni loppuelämäksi naisen ihanaisen?
Minkälainen mun ja sen miehen suhde oikein on? Onko sitä?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:31"]
Yksinäisyys kyllästyttää joten löytäisinkö tänä vuonna itselleni loppuelämäksi naisen ihanaisen?
[/quote]
No sitä sopii kyllä toivoa.
T. Näkijä
Mistä minä unelmion ja mitä pelkään ? Kysyy VIILEÄ VENLA =D
Onko se oikea jo elämässäni vai ei? Jos on niin kuka? Milloin mahdollisesti tapaan tämän naisen ja millainen hän sitten on?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:20"]
Näen nyt. Onko kysyttävää?
[/quote]
Missä poikani lompakko on? Siellä oli aika paljon rahaa...
Minulla viisi lasta. Vieläkö tulee lisää ja jos niin kumpaa sukupuolta? Vai onko lapsiluku nyt täynnä?
Saanko koskaan unelmieni miestä, joka on minua paljon vanhempi ja naimisissa tylsän naisen kanssa?
Puhkeaako kenellekään neljästä lapsestani isänsä sairaus? Tuleeko lapsia vielä lisää? Koska palaan töihin vai palaanko?
Onko nykyinen mieheni jonka kanssa olen naimisissakin, se oikea? Olen joutunut pohtimaan tällaista useasti. Vai onko eräs toinen henkilö menneisyydestäni "se oikea"? Hän on naimisissa tahollaan. Olen ollut koko liittoni ajan uskollinen. Miehestä en osaa varmuudella sanoa. Mielessä vaan pyörii välillä onko valinta ollut oikea?
Pääsenkö ensi joulukuussa Teneriffalle yksin tai naisystävän seurassa?
Kumpi meistä kuolee ensin,minä vai mieheni? Kannattaako lotota?
Saanko sen työn jonka haluan?