Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni tykkää hengailla kaupoilla kaverina

Vierailija
05.03.2015 |

On 5v tyttö. Pilaanko hänet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hän tykkää? Tulla mukaasi kauppoihin?

Vierailija
2/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Och samma på finska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:27"]

Siis mitä hän tykkää? Tulla mukaasi kauppoihin?

[/quote]

Tykkää hengailla kaupungilla. Käydä kaupoissa ja välillä kahvilla/ravintolassa. Tein sitä viimeksi joskus alle 30-vuotiaana, mutta ilmeisesti 5v tyttöni sopii myös seuraksi. Muuten minulla ei ole shoppailuseuraa, saati kahvilaan kavereita, vaan olen vuosia tilannut netistä tai joskus yksin käynyt kauhealla kiireellä.

Vierailija
4/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä häntä pilaa. Tuohan on hyvä tapa opettaa lapselle impulssienhallintaa: lapsi käy usein kaupassa ja näkee paljon kiinnostavia tavaroita ja vaatteita, mutta niitä ostetaan aikuisen kanssa harkiten. Välillä voidaan mennä kotiin ilman heräteostosta ja yhdessä kotona miettiä, ostettaisiinko se seuraavalla kerralla vai ei. Ja sitten lapsi huomaa, että siellä ne tavarat odottavat kaupassa seuraavallakin kerralla.

Jos lapsi viihtyy kaupassa ja käyttäytyy hyvin, niin ei ole mitään ongelmaa. Hauskaahan tuo vaan on, jos kahvittelemaankin pääsette.

Vierailija
5/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkasin aina pienena hengailla aidin mukana kaupoilla ja ihan normaali vastuuntuntoinen nainen minusta on tullut :) Nykyaan olen jopa aika pihi, mita vaatteiden osteluun tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi