Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluimmat asiakaspalvelutarinat!

Sekatavarakaupan setä 1988
03.12.2021 |

Kertokaa tänne hulluimmista asiakkaista joita olette palvelleet tai nähnyt palveltavan. Itse olen töissä sekatavarakaupassa ja kerran eräs mies (noin 50v) tuli tuomaan poikansa ostamaa polkupyörää takaisin vaatien rahat takaisin koska pyörä ei ollut kestänyt hänen poikansa ajoa. Vaurioista näki että pyörällä oli ajettu varmaan 100kertaa katukiveykseen ja todennäköisesti keulittu sen viikon aikana vähintään saman verran jonka lisäksi eturengas oli puhki ja siitä jopa löytyi sen puhkaissut lasinsiru. Pyörää oli selvästi käytetty väärin ja kun tää mies ei suostunut sitä myöntämään en jäänyt väittelemään vaan kutsuin kaupan omistajan hoitamaan sen ja itse lähdin kahvioon🙂

Toinen tilanne oli, kun eräs mummo tuli palauttamaan polkupyörän vaijerilukkoa jonka oli ostanut 4 tai 5€ hintaan ja se oli hänen kaupungilla ollessaan katkaistu ja hänen pyörä joka oli hänen edesmenneen miehensä ostama varastettu.

Vaikka olen suoraan sanottuna aika kylmä ja julma valittavia asiakkaita kohtaan ja liiankin tunteeton niin tämä sai kyllä surettamaan, mutta pomo sanoi ettei rahoja palauteta :( seuraavana päivänä mummon tytär tuli miehensä kanssa valittamaan ja tuolloin en itse ollut kassalla, mutta jos olisin ollut niin olisin varmaan antanut omasta lompsasta ne rahat.

Okei... Tuo toinen ei nyt niin hullu tarina ollut, mutta eipä konkurssin partaalla olevassa sekatavarakaupassa oikein mitään tapahdukaan (korona-aikana vielä vähemmän), mutta jos teillä on jotain niin pistäkää tänne :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme