Pelkään, että vauvastani tulee kalju
Olen nyt raskaana ja ajankuluksi katselin miehen ja minun vauvakuvia. Huomasin, että sekä minulla että miehelläni oli ollut vauvana tumma tuuhea tukka, mikä näytti oikein söpöltä. Pläräsin kuvia eteen päin ja yhdessä kuvassa oli mieheni veli vauvana ja mitä huomasinkaan... KALJU! Nyt pelkään, että meidänkin vauva perii sen kaljuusgeenin, eikä sille kasvakaan tuuheaa pörröpöheikköä. :( Mielestäni kalju vauva ei ole niin söpö kuin tuuheatukkainen. Mitä oikeesti teen, jos tuherostani putkahtaa maailmaan mulipää?
Kommentit (19)
Pidät vaan myssyä sillä päässä julkisella paikalla, kyllä se kalju-vaihe äkkiä ohi menee ;)
Voi ne pienet kuulapäät on niin söpöjä! Ja kyllä ne karvat aikanaan kaikille lapsille kasvaa.
Hei pölö ! Se kaljuusgeeni periytyy ÄIDIN piolelta
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:25"]
Pidät vaan myssyä sillä päässä julkisella paikalla, kyllä se kalju-vaihe äkkiä ohi menee ;)
[/quote]
Entä jos hän jääkin sellaiseksi?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:29"]Hei pölö ! Se kaljuusgeeni periytyy ÄIDIN piolelta
[/quote]
? Millä perustein?
Kukas se vauvan isä olikaan, kun pelkäät hänen miehesi sijaan ensisijaisesti perivän ominaisuuksia miehesi veljeltä?
Kaljusta on helpompi poistaa karstaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:41"]Kukas se vauvan isä olikaan, kun pelkäät hänen miehesi sijaan ensisijaisesti perivän ominaisuuksia miehesi veljeltä?
[/quote]
:D ai kamala :"D
Et oo tosissasi?
Meillä esikoinen oli kalju syntyessään, nyt tokaluokkalaisella on todella paksut hiukset.
Esikoisella taasen oli tummat "peikko"hiukset, nyt ne ovat niin ohuet että lettikin näyttää rotanhännältä. Toivottavasti paksunisivat edes vähän iän karttuessa.
Tyttäremme kohdalla huolestuin jo, että kasvaako hänelle hiuksia koskaan. Oli vielä 1,5-vuotiaana lähes kalju. Sitten,kun kasvu alkoi, ei siitä tullut loppua. 3-vuotiaana hänellä oli jo hiuksia enemmän kuin keskivertosuomalaisilla.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:45"]
Et oo tosissasi?
Meillä esikoinen oli kalju syntyessään, nyt tokaluokkalaisella on todella paksut hiukset.
Esikoisella taasen oli tummat "peikko"hiukset, nyt ne ovat niin ohuet että lettikin näyttää rotanhännältä. Toivottavasti paksunisivat edes vähän iän karttuessa.
[/quote]
Onko kyse kaksosista, vai miten voi olla kaksi esikoista?
Vauvasta ei tule kaljua > se syntyy kaljuna.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:45"]
Et oo tosissasi?
[/quote]
Onko kyse kaksosista, vai miten voi olla kaksi esikoista?
[/quote]
Heh, kirjotushärö. Eli kuopuksella oli syntyessään tuuheat hiukset.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:25"]
[/quote]
Entä jos hän jääkin sellaiseksi?
[/quote]
No voi elämä tämän kanssa, ei varmasti jää jos hänellä ei ole mitään terveysperäisiä ongelmia ettei hiukset kasva
Teetä tuherosta peruuki ja asettele se sillä tavalla sopivasti ettei kukaan huomaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:23"]
Olen nyt raskaana ja ajankuluksi katselin miehen ja minun vauvakuvia. Huomasin, että sekä minulla että miehelläni oli ollut vauvana tumma tuuhea tukka, mikä näytti oikein söpöltä. Pläräsin kuvia eteen päin ja yhdessä kuvassa oli mieheni veli vauvana ja mitä huomasinkaan... KALJU! Nyt pelkään, että meidänkin vauva perii sen kaljuusgeenin, eikä sille kasvakaan tuuheaa pörröpöheikköä. :( Mielestäni kalju vauva ei ole niin söpö kuin tuuheatukkainen. Mitä oikeesti teen, jos tuherostani putkahtaa maailmaan mulipää?
[/quote]Jos kaljupää tuherosta putkahtaa, ei auta kuin samantien piikille:(
Hankit sille peruukin.