Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystäväni aloitti viesteilemään minulle samana päivänä kun poikansa syntyi!!

Vierailija
05.03.2015 |

Ei ollut yhdessä äidin kanssa enää silloin, äiti olisi halunnut olla, mutta tänään sain kuulla pojan syntymäpäivän ja kelasin textarit alkuun ja mies alkoi viesteillä minulle juuri tuona päivänä. Jotenkin minua ahdistaa asia :( . Sainpahan avautua kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mulkku.

Vierailija
2/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsinaiselta saaliilta... Sinuna vapauttaisin paremmille apajille miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:59"]Mies on mulkku.
[/quote]

Ja miehellä on mulkku

Vierailija
4/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä. Aika tylsä avautuminen. Blääh.

Vierailija
5/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.

Jos olisin ap, niin etsisin vastuullisemman miehen. Tuollaiseen en pystyis luottamaan, tekee pian saman uudestaan.

Vierailija
6/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:02"]Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.

Jos olisin ap, niin etsisin vastuullisemman miehen. Tuollaiseen en pystyis luottamaan, tekee pian saman uudestaan.
[/quote] Kunpa olisi provo :( selvisi noin puoli tuntia sitten kun kysyin syntymäpäivää. Nyt olen ihan puulla päähän lyöty, että mitäs nyt :( :( juuri kun kaikki alkoi mennä vakavammaksi

Vierailija
7/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:02"]Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.

[/quote]

Valitettavasti näitä sikoja löytyy. Meidän perhetuttumme ukko oli panemassa toista naista kotona, kun vaimonsa oli synnyttämässä

Vierailija
8/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:02"]Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.

[/quote]

Valitettavasti näitä sikoja löytyy. Meidän perhetuttumme ukko oli panemassa toista naista kotona, kun vaimonsa oli synnyttämässä
[/quote] kuvottavaa / ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi