miesystäväni aloitti viesteilemään minulle samana päivänä kun poikansa syntyi!!
Ei ollut yhdessä äidin kanssa enää silloin, äiti olisi halunnut olla, mutta tänään sain kuulla pojan syntymäpäivän ja kelasin textarit alkuun ja mies alkoi viesteillä minulle juuri tuona päivänä. Jotenkin minua ahdistaa asia :( . Sainpahan avautua kiitos.
Kommentit (8)
Kuulostaa varsinaiselta saaliilta... Sinuna vapauttaisin paremmille apajille miehen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:59"]Mies on mulkku.
[/quote]
Ja miehellä on mulkku
No mikäs siinä. Aika tylsä avautuminen. Blääh.
Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.
Jos olisin ap, niin etsisin vastuullisemman miehen. Tuollaiseen en pystyis luottamaan, tekee pian saman uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:02"]Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.
Jos olisin ap, niin etsisin vastuullisemman miehen. Tuollaiseen en pystyis luottamaan, tekee pian saman uudestaan.
[/quote] Kunpa olisi provo :( selvisi noin puoli tuntia sitten kun kysyin syntymäpäivää. Nyt olen ihan puulla päähän lyöty, että mitäs nyt :( :( juuri kun kaikki alkoi mennä vakavammaksi
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:02"]Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.
[/quote]
Valitettavasti näitä sikoja löytyy. Meidän perhetuttumme ukko oli panemassa toista naista kotona, kun vaimonsa oli synnyttämässä
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:02"]Toivon totisesti että tämä on provo. Tosin tiedän, että tälläisiä ölliäisiä on maailma pullollaan.
[/quote]
Valitettavasti näitä sikoja löytyy. Meidän perhetuttumme ukko oli panemassa toista naista kotona, kun vaimonsa oli synnyttämässä
[/quote] kuvottavaa / ap
Mies on mulkku.