Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissalla hermoja raastava kiima

Vierailija
05.03.2015 |

Voiko kissan oloa helpottaa mitenkään? Tsempatkaa ees vähän, kun alkaa vähän jo turhauttaa. 9kk kissalla on nyt toinen kiima. Ekaa ei oikeastaan edes huomannut, tämä toinen alkoi muuton yhteydessä ja on jatkunut jo kohta viikon. Kurnuttaa/kurisee yötä päivää ja lähes taukoamatta samalla kierien ja hinkaten itseään lattiaan. Ihan sama mitä tekee niin kurisee. Täällä ei tahdo saada enää edes nukuttua, kun toinen saattaa tulla sängyn viereen polkemaan lattiaa pylly pystyssä ja kurnuttamaan. Ihan on tuskissaan melkein.

Leikkautus on tarkoitus varata heti tämän kiiman jälkeen, mutta alkaa usko loppumaan siihen, että tämä joskus loppuisi. :-D Tsempatkaa vähän. Olen vielä lomalla tämän koko viikon, joten kuuntelen tätä ulinaa oikeastaan 24/7. Kissa lopettaa vain silloin kun sen saa leikkimään tai kun se on niin väsynyt, että nukkuu tunnin pari.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helpottaa vain kollilla jota ei ole leikattu. Niinpä, sisäkissa on pakko leikata. Sitä vaan ei tajua, kun kokee ne kiimat. Nartun kiimalla voi kyllä kiduttaa ihmisen hulluksi.

Meillä nyt kissa toista kertaa astutuksessa ja kiimailee kahden viikon välein. Nyt vaan tytöllä on kokematon kolli ja hermot menee jos joudun yhdenkin kiiman vielä kuuntelemaan. Tosin pimeenä aikoina ei noita kiimoja tule. Meillä kolme astusta ja sitten vasta tyttö leikkuriin. Pahin kiimailu on välillä kevät- alkusyksy eli valoisa aika.

Toinen kissamme on leikattu ja se ei turhia möykkää. 

Vierailija
2/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikeastaan mitenkään voi helpottaa, mutta jos se on jatkunut jo viikon niin loppuu varmaan piakkoin. Voisit varmaan jo alkaa varailla sitä eläinlääkäriaikaa. Omaa oloasi voit helpottaa korvatulpilla. Toivotan jaksamista, muistan vielä hyvin millainen meidän neiti oli vuosia sitten ennen leikkausta. Yhtaikaa säälitti ja raivostutti se mouruaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan voi leikata myös kiimassa. Juuri eilen kävi minun narttu leikkurissa kun meni hermot

Vierailija
4/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti leikkausaika kannattaa varata mitä pikimmiten. Joskus noihin on pitkät jonot. Ja tosiaan, leikata voi myös kiiman aikana, jos tuntuu et kiima jatkuu ja jatkuu vaan. Mutta asap soittoa eläinlääkärille, kyllä ne siellä osaa sit sanoa miten pian leikkaus kannattaa tehdä. 

Muutenhan sitä ei oikein voi kissan oloa helpottaa nyt. 

Vierailija
5/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tyhmästi aikoinaan, ettei tyttökissoja tarvitse leikata, jos ovat sisäkissoja. No käsitys muuttui parin kiiman jälkeen. Mun katti teki tuota koiran edessä. Koira, narttu, katseli mua korvat luimussa ja todella sen näköisenä että mitä toi tahtoo, mä en tajua?

Varaahan leikkuriaika. Kohta se alkaa pissailla kenkiin, sohviin ym.. Leikkaus helpottaa.