Hyi hitto, bootcutit tulee taas
En kestä, joka paikassa taas noita 70-luvun leveitä lahkeita. Hyi yökötys, en aio laittaa päälle vaan pysyttelen skinny-mallisissa edelleen.
Kommentit (33)
Ikinä en oo tajunnut, enkä varmaan tajua, miksi pitää pukeutua vaatteisiin jotka on omasta mielestä rumia eikä sovi omalle kropalle? Kuinka tyhmiä naiset oikein on? "Kun muotilehdessä käskettiin..."
Häh? Onko ne joskus olleet pois muodista :D
-Viimeiset 10 vuotta noita farkkuja pitänyt-
Trumpettilahje on levenevä, bootcut on suora lahje. Ja olen onnellinen, että voin vihdoin ostaa uudet farkut. Edelliset olivat UFF:ltä, mutta nyt saan sitten ihan uudet kaupasta!
Makuasioitahan nämä ovat, mutta mielestäni tiukat vaatteet imartelevat vain alipainoisia ihmisiä, joilla on siro luusto. Normaalipainoinen, jolla on takamusta, reisiä ja vatsaa näyttää lylleröltä tiukoissa vaatteissa. Mutta kukin tavallaan. Itse erehdyin teininä ostamaan napapaitoja, ja kiskoin niitä neuroottisena alaspäin. Sittemmin olen opetellut sovittamaan vaatteita kaupassa, ja muutenkin arvioimaan vähän siltä kannalta että kaikki muotijutut eivät sovi juuri minulle.
Niidenhän on pitänyt tulla muotiin jo vuosia, mutta eivätpä koskaan tule. Ihan järkyttäviä, tulee ihan ala-aste ajat mieleen, kun kaikilla oli kamalia leveälahkeisia farkkuja, jossa oli nirunaru-vöitä ja käärmeennahkakuvioita.
Lyhyelle ei ainakaan käy alaspäin levenevät housut. Itse käytän "pillifarkkuja" en ole laiha tai pitkä, varmaan aika keskiverto. Näytän aivan järkyttävältä kaikissa muissa housuissa. Hame/mekko näyttäisi varmaan parhaalle, mutta kun ovat niin epäkäytännöllisiä.
En todella ymmärrä, kun kaikki tädit hehkuttaa miten suorat, levenevät jne farkut käy suurimmalle osalle. En ole nähnyt ketään jolla ne näyttäisi hyvältä... Mutta makuja on monia
Hyvä. Oma makuni on päinvastainen kuin sinun.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:55"]Ikinä en oo tajunnut, enkä varmaan tajua, miksi pitää pukeutua vaatteisiin jotka on omasta mielestä rumia eikä sovi omalle kropalle? Kuinka tyhmiä naiset oikein on? "Kun muotilehdessä käskettiin..."
[/quote]
On ollut vaikeaa löytää viime aikoina muita kuin kapeita farkkuja.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:07"]Lyhyelle ei ainakaan käy alaspäin levenevät housut. Itse käytän "pillifarkkuja" en ole laiha tai pitkä, varmaan aika keskiverto. Näytän aivan järkyttävältä kaikissa muissa housuissa. Hame/mekko näyttäisi varmaan parhaalle, mutta kun ovat niin epäkäytännöllisiä.
En todella ymmärrä, kun kaikki tädit hehkuttaa miten suorat, levenevät jne farkut käy suurimmalle osalle. En ole nähnyt ketään jolla ne näyttäisi hyvältä... Mutta makuja on monia
[/quote]
Sama, lyhyt ja lyllerö, enkä ikinä (enää) voisi laittaa jalkaan alaspäin leveneviä lahkeita, koska jalat näyttää tasapaksuilta. Pilleistä tykkään, ja aina jos farkut jalassa niin pillit. Peppukin pääsee niissä oikeuksiinsa :)
Onneksi! Viimeisissä bootcut-farkuissani alkaa kangas käydä aika ohueksi haaruksissa, aika ostaa uusia!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:07"]
Lyhyelle ei ainakaan käy alaspäin levenevät housut. Itse käytän "pillifarkkuja" en ole laiha tai pitkä, varmaan aika keskiverto. Näytän aivan järkyttävältä kaikissa muissa housuissa. Hame/mekko näyttäisi varmaan parhaalle, mutta kun ovat niin epäkäytännöllisiä. En todella ymmärrä, kun kaikki tädit hehkuttaa miten suorat, levenevät jne farkut käy suurimmalle osalle. En ole nähnyt ketään jolla ne näyttäisi hyvältä... Mutta makuja on monia
[/quote]
Bootcutit ainakin käy oikein hyvin mulle lyhyelle ja kurvikkaalle. Olen käyttänyt sellaisia nytkin kun ne ei ole "muotia" koska on ainoat jotka sopii kropalleni. Käytän aina vähän ylipitkää lahjetta ja korkeita kenkiä, niin että lahje peittää koron melkein kokonaan. Ja tummia housuja aina, kaventaa.
Tiukat farkut näyttää mulla tosi pahalta, koska vaikka en ole lihava, olen kurvikas, reisien yläosat on aika tukevat ja sääret polvesta alaspäin taas tikut. Näytän tosi kummalliselta tiukoissa farkuissa. Ja jalatkin näyttää lyhyiltä jos en saa lahjetta kengänkorkojen päälle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:07"]Lyhyelle ei ainakaan käy alaspäin levenevät housut. Itse käytän "pillifarkkuja" en ole laiha tai pitkä, varmaan aika keskiverto. Näytän aivan järkyttävältä kaikissa muissa housuissa. Hame/mekko näyttäisi varmaan parhaalle, mutta kun ovat niin epäkäytännöllisiä.
[/quote]
Minusta taas hameet ja mekot eivät ole epäkäytännöllisiä. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä niistä tekee sellaisia?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:07"]Lyhyelle ei ainakaan käy alaspäin levenevät housut. Itse käytän "pillifarkkuja" en ole laiha tai pitkä, varmaan aika keskiverto. Näytän aivan järkyttävältä kaikissa muissa housuissa. Hame/mekko näyttäisi varmaan parhaalle, mutta kun ovat niin epäkäytännöllisiä. En todella ymmärrä, kun kaikki tädit hehkuttaa miten suorat, levenevät jne farkut käy suurimmalle osalle. En ole nähnyt ketään jolla ne näyttäisi hyvältä... Mutta makuja on monia [/quote] Minusta taas hameet ja mekot eivät ole epäkäytännöllisiä. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä niistä tekee sellaisia?
[/quote]
Jos vaikka tapana on pyöräillä töihin, niin hame/mekko ei ole kovin käytännöllinen valinta.
Ihanaa että tulevat taas myyntiin :) Tätä olen odottanutkin, mullakin loput bootcutit vetelee viimeisiään. En koskaan osta/käytä mitään mikä on muodissa, mutta viime syksynä jouduin sitten viimein ostamaan pillihousut, kun ei löytynyt enää muita sopivia kaupoista.
Vastaan toisen kirjoittajan puolesta; no mekot ja hameet ovat epäkäytännöllisiä, koska aina täytyy varoa milloin vilkkuu, vaikka sitten vain paksut sukkahousut. Myöskin ovat järjettömän kylmä vaihtoehto ainakin tällaiselle vilukissalle.
Bootcut on eri asia kuin ne 70-luvun liehulahkeet. Bootcut farkkuja on ollut katukuvassa ja myynnissä koko ajan vaikka pillit ovatkin olleet enemmän muodissa. Pillifarkut sopii aika harvalle oikeasti, tosin moni ei näytä ymmärtävän sitä. Pillit korostavat reisien ja takauksen paksuutta ja nilkkojen ohuutta. Moni persevä ja reitevä nainen näyttää entistä persevämmältä ja reitevämmältä pillifarkuissa ja silti he käyttävät niitä. En ymmärrä. Bootcut-lahje tasapainottaa säärten muotoja ja saa siten yleensä jalat vaikuttamaan pidemmiltä ja hoikemmilta.
Pitäydyn kaposissa farkuissa vaikka valtaosan mielestä mun kaltaisen läskin pitäisi käyttää muuta. Inhoan niitä leveneviä lahkeita kun ne liehuttaa nilkkojen ympärillä. Jos vedän ne jalkaan näytän todella tasapaksulta pökkelöltä. Vaikka hieman reittä löytyy, niin pohkeeni ja nilkat sirot.
T. Epämuodikas läski 85 kg ja 178cm
Onnittelut, aloittaja! Olet liittymässä kerhoon nimeltä "ikääntyvät naiset, jotka käyttävät muodin vaihteluista riippumatta nuoruutensa farkkumallia". Meitä on monta!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:05"]
Niidenhän on pitänyt tulla muotiin jo vuosia, mutta eivätpä koskaan tule. Ihan järkyttäviä, tulee ihan ala-aste ajat mieleen, kun kaikilla oli kamalia leveälahkeisia farkkuja, jossa oli nirunaru-vöitä ja käärmeennahkakuvioita.
[/quote] Heh, jotkut alapeukuttajat kaipaa käärmekuviollisia, nirunaru farkkuja :D no makuja on monia, itse en kyllä semmoisia päälleni pistäisi.
http://userserve-ak.last.fm/serve/_/24601087/Britney+Spears+654britneyspearsdotbz_2001prom.jpg
No näyttäkää nyt jotain muotikuvia edes missä noita bootcutteja näkyy? Oon yrittänyt etsiä, mutta ei löydy..
Uskokaa nyt, ei ne bootcutit ole hienot. Karseat trumpettihousut, varsinkin jos lahkeet on niin pitkät ja leveät että kenkä peittyy. Näyttää että ihminen kävelee jollain töppöjaloilla kun kenkää ei näy juurikaan. Lisäksi tuollaiset maata laahaavat keräävät kaiken liankin mukaansa.
Tässä bootcutteja sekä hoikilla että kurvikkaammalla naisella. Ei hyvä kummallakaan.
http://beaut.ie/wp-content/uploads/2013/07/bootcut-collage-2.jpg
http://www.sweetnsour.fi/tuotekuvat/500x900/WB0012RM.jpg
Tässä taas muodokkaammalla naisella on pillit ja hyvältä näyttää (vasemman puoleinen). Oikeanpuoleisella on mennyt värivalinta metsään.
http://fashiongum.com/wp-content/uploads/2015/01/How-To-Wear-Skinny-Jeans-for-Curvy-Women-1.jpg
Minä tykkäsin lökäreistä.