Miksei naiset halua antaa läheisyyttä?
Miksi kaikki naiset, joiden kanssa olen seurustellut, vieroksuu läheisyyden antamista? Kaikki ovat kyllä enemmän tai vähemmän halunneet läheisyyttä, mutta eivät ole sitä pystynyt minulle antamaan. Onko kohdalleni vain sattunut tällaiset naiset vai onko se naisista jotenkin tyhmää? Vai olenko vain liian vaativa?
Kommentit (22)
Meillä kohta 10-vuotishääpäivä. Pussataan ja silitellään ja joka päivä!
Koska et oo tavannu mua. Mä antaisin paljon läheisyyttä.
Jos oikeasti rakastaa, niin kyllä läheisyys kuuluu asiaan.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:28"]Mitä edes tarkoittaa "antaa läheisyyttä"? Onko tämä jokin eufemismi?
[/quote]
En usko. Itse miellän että ap kitisee siitä että naiset ei tuu oma-alotteisesti häntä halimaan tai paijaamaan. Miehet puhuu yleensä seksistä ihan vaan seksinä. Aloitus olis että "nainen ei anna pillua" jos kyse olis siitä.
Yleensä se on päinvastoin - mies ei pysty antamaan läheisyyttä muuta kuin silloin kun haluaa päästä pukille. Normaali halailu tai suukottelu on "ihan tyhmää, kutittaa, hikoiluttaa" jne, ei voi kulkea käsikkäin kun käsi hikoaa....
Mä niin kaipaisin oikeaa läheisyyttä mutta mulla on tuollainen kutiaja, juuri ja juuri kestää rakastelun edellyttämän halailusession.
Ja kuitenkin mulla on kokemusta menneisyydestä myös kumppanista joka rakasti läheisyyttä ja jonka kanssa se kaikki tuntui taivaalliselta. Liekö ihme että intohimo ja rakastelukin oli potenssiin 10 kun kaikki osat oli kohdillaan.
Koska en oo sun äiti. Mene äitin sylkkyyn.
Minä taas seurustelin miehen kanssa, joka ei ollut tottunut lämpöön ja läheisyyteen. (Kalsea äiti.) Ajan mittaan siitä tuli hänelle luontevaa ja hänestä kehkeytyi varsinainen sylittelijä!
Mulla on salarakas jota on ihana helliä ja paijata..molempien omista suhteista puuttuu läheiayys ja sitä sitten varastettuina hetkinä ruokitaan ja se tuntuu ihanalta....voisin olla siinä häntä paijaamassa koko yön, mutta en voi :(
Naisia kiinnostaa vain raha. Kaikki antaminen perustuu siihen. Eli ilmeisesti sulla ei vaan ole tarpeeksi rahaa.
Mitä edes tarkoittaa "antaa läheisyyttä"? Onko tämä jokin eufemismi?
Tiedän mistä puhut. On paljon naisia jotka (tiedostamattaan) hakevat hyvin perinteisiä sukupuolirooleja. Sellaisessa asetelmassa mies saa naiselta hellyyttä vain kun miestä hoivataan tai hellyydeksi mielletään ruoanlaitto. Naiset odottavat sitten miehiltä kuitenkin turvallista syliä. Itse olen opetellut tietoisesti ottamaan mieheni välillä kainalooni ja silittämään hiuksia, paijaamaan ja halailemaan spontaanisti kesken arkiaskareiden jne vaikka aluksi se tuntui oudolta ja pakotetulta, kummallekin. Olen itse kasvanut kodissa jossa rakkautta ei osoitettu fyysisesti joten jouduin itse opettelemaan koko jutun, voi olla että olet kohdannut elämässäsi samankaltaisia naisia.
Johtuisiko sitten niistä sukupuolirooleista? Minä en ole omaksunut niitä ja rakastan helliä miestä kuin pientä kissanpentua ja mies pitää siitä. :D Vedetään se joskus överiksikin. Mieheni on sellainen kaunis mies, joka on herkkä sisältä.
Läheisyys on minun mielestäni vastavuoroista. Mä tykkään hirveästi olla miehen kainalossa siliteltävänä, mutta yhtä paljon tykkään siitä, että mies on mun kainalossa ja koskettelen ja suutelen häntä muutenkin paljon.
Miehen karkeat piirteet eivät viehätä naista seksin ulkopuolella, jossa miehen mörkömäisyys toimii kiihottavana kontrastina naisen kauneudelle. Päivänsäde ja menninkäinen jne.
-Mies 29v-
Itse ainakin rakastan halia ja suukotella ja helliä miestä :)
Kyllä mä ainakin tykkään halailla ja helliä miestä, enempi tuntuu miehillä se kiinnostus keskittyvän vain seksiin. Silloinhan siitä tulee vain puhtaasti fyysinen suoritus, mutta ei se miehille tunnu olevan ongelma. Muutenkin miesten käytös muuttuu koko ajan vaan itsekkäämmäksi ja vähemmän naista kunnioittavaksi.
n37 sinkku
Miksei haluaisi? Kyllä minä halailen ja silittelen mun miestä. Iltaisin katsotaan aina telkkaria yhessä toistemme kainalossa. Nukkumaan mennään käsikädessä ja yölläkin monta kertaa kosketellaan toisiamme. Minä en ainakaan haluaisi elää ilman meidän välistä läheisyyttä ja koskettelua.