Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä voisin oikeesti kysyä lastenleluvinkkiä.

Vierailija
04.03.2015 |

Siis mistä tykkää sekä "romuja vastustava" äiti että reipas puolitoistavuotias? Joku sellainen juttu, ettei olis vain pienen hetken kiinnostava!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostamassa lahjaa eli voisiko se olla muutakin kuin lelu, esim. joku ihana kirja?

Vai ostat nimenomaan lelua? Onko kyse tytöstä vai pojasta? Mitä hintaluokkaa ajattelet?

Vierailija
2/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lahjaa, ja voi se olla muutakin tietenkin. Poika, ja voi maksaa esim. 20-30e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sillä tavalla romuja vastustava äiti, että en halua kotiini säkkitolkulla halpaa muovikrääsää, joka ei kestä mitään. Laadukkaita leluja maltillinen määrä ja tiettyjä sarjoja, niin että ne on helppo pitää järjestyksessä. Legot, Brion -junaradat, puiset leikkiruoat, hyvät kestävät autot... Ja tuon ikäisellä vähemmän on enemmän. Kun krääsää on liikaa, tuon ikäinen ei ymmärrä mitä sillä kaikella pitäisi tehdä ja silloin kaikki vaan leviää ympäriinsä, viittaan esimerkiksi johonkin lääkärileikkipakkauksiin tai muovisiin työkalupaketteihin, joissa tulee satabiljoonaa osaa.

Eikä lahjan tarvitse välttämättä olla lelu. Värikynät, kylpypyyhe, tyynyliina, vaate... onhan sitä muutakin.

Vierailija
4/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No, jos äiti on kovin antimaterialisti ja tyylitietoinen, kirja on siitä kiva, että sitä ei mielletä samalla lailla roinaksi, varsinkin jos ostat jonkun klassikon. Esim. Tove Janssonin Kuka lohduttaisi Nyytiä tai Kuinkas sitten kävikään ovat ihania ja niitä on kiva lukea taaperolle siinä missä isommallekin lapselle. Näyttävät maksavan Adlibriksessä alta kolmekymppiä molemmat yhteensä

Myöskään harvemmin kukaan pitää roinana klassikoita, kuten Legoja ja Brion junarataa. Puolitoistavuotiaalle ovat kivoja Legon duplot, niistä saa pienellä kädellä otteen, eikä niitä samalla lailla saa tungettua kurkkuun kuin pikkulegoja. Käy kaupassa katsomassa, mitä löytyy, niissä on paketissa ikäsuositukset.

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän