Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vainoharhasuus raskaudesta

Vierailija
04.03.2015 |

Tiiän kuulostavani todella naurettavalta, mutta en vaan saa mielenrauhaa enkä voi testiikään kai ihan vielä tehä. Mielipiteitä siis, kiitos!

Oon tällä hetkellä sinkku enkä juuri harrasta mitään irtosuhteita, muutama viikko sitten muistin taas, minkä takia oon mieluummin yksin. Harrastin eräiden bileitten jälkeen siis seksiä tosi mukavan miehen kanssa ja käytettiin toki myös kondomia. Kännissä oltiin molemmat, joten ite akti ei kovin kauaa kestäny eikä kumpikaan ees lauennu. 

Nyt pelkään (tavalliseen tapaan) olevani raskaana, vaikka järjen mukaan mitään suurta riskii siihen ei pitäis olla. Menkat oli loppunu samana päivänä, kun tuo tapahtu (vaikka eipä se sinänsä mitään tarkota) ja käytettiin tosiaan ehkäsyy. Viime viikolla ma-ke tuntu todella kovaa vihlontaa oikeella puolella munasarjoissa, mikä vois täsmätä ovulaatioon (?), sillä seuraavien kuukautisten tulis alkaa su tai ma. Lisäks munasolu irtos viimeks vasemmalta puolelta, joten sekin puoltaa ovulaatiota tohon aikaan.

Mitä luulette siis, hermoilenko taas kerran tyhjästä (tätä tein suhteessa ollessani jatkuvasti) vai kipitänkö apteekkiin ostamaan testin, vaikka se ei välttämättä mitään vielä kerrokaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä kuulosta. Mä vaikka oon naimisissa oon aivan samanlainen. Tosin mulla on mies aika huolimaton kuminkäyttäjä ja itse kun on joskus väsyksissä, niin vahinkokin on silloin mahdollinen.

Miyten säännöllinen sun kierto on ollut? Oviksista menkkojen alkuun menee pariviikkoa ja musta toi nippailu ei nyt siihen satu, jos kierto ollut säänöllinen. Toisaalta kyllähän säänöllinenkin voi olla välillä epäsäänöllinen. Ei nuo marketin halpistestit nyt niin hirveesti maksa, et sinuna ehkä testaisin niillä. Itekin oon tehnyt turhia testejä ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi.

Vierailija
2/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:43"]

No etkä kuulosta. Mä vaikka oon naimisissa oon aivan samanlainen. Tosin mulla on mies aika huolimaton kuminkäyttäjä ja itse kun on joskus väsyksissä, niin vahinkokin on silloin mahdollinen.

Miyten säännöllinen sun kierto on ollut? Oviksista menkkojen alkuun menee pariviikkoa ja musta toi nippailu ei nyt siihen satu, jos kierto ollut säänöllinen. Toisaalta kyllähän säänöllinenkin voi olla välillä epäsäänöllinen. Ei nuo marketin halpistestit nyt niin hirveesti maksa, et sinuna ehkä testaisin niillä. Itekin oon tehnyt turhia testejä ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi.

[/quote]

Kierto on nyt ollu taas suhteellisen säännöllinen, muutaman kuukauden ajan tullu 8. päivä kuukautiset. Välillä jää kokonaan pois... Mutta yleensä siis n. puolessa välissä kiertoo tulee tosi kovat alavatsakivut, ja noista kivuista kuukautisten oletettuun alkamispäivään on n. 2 viikkoo.

Pitäis joo varmaan tehä testi, syksyllä tein 7 enkä siltikään uskonu :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanks totta? Säkin taidat salaa toivoo "vahinko" vauvaa.:))

Vierailija
4/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:05"]

Ihanks totta? Säkin taidat salaa toivoo "vahinko" vauvaa.:))

[/quote]

No pakko myöntää, että en kyllä. Tykkään lapsista tosi paljon ja toki haluaisin jo omia, mutta järki sanoo ei. En oo nyt vakituisessa parisuhteessa ja opiskelut kesken, joten parempi odottaa :D

- ap (unohtu aiemmasta viestistä)

Vierailija
5/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jos on tuo tilanne, niin oot aivan oikeessa. Mulla on tilanne hiukan toinen ja siksi ei niin haittaiskaan, vaikka mies ois joskus huolimaton kumin kanssa. itse asiassa mä salaa toivonkin sitä:)

Vierailija
6/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:27"]

No jos jos on tuo tilanne, niin oot aivan oikeessa. Mulla on tilanne hiukan toinen ja siksi ei niin haittaiskaan, vaikka mies ois joskus huolimaton kumin kanssa. itse asiassa mä salaa toivonkin sitä:)

[/quote]

Ymmärrän :) Ja uskon kyllä tosi vahvasti, että en oo raskaana, inhottava vainoharhasuus silti kalvaa mieltä.. alan varmaan selibaattiin, kunnes oon tarpeeks hyvässä elämäntilanteessa ottamaan vastuun mahollisesta vauvasta :D

- ap

Vierailija
7/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelin tässä toisaalta vielä, että viimes kun kesällä oli tämmönen yhen yön juttu parin siiderin jälkeen (ehkäsyn kanssa toki), pelkäsin ihan samalla tavalla eikä sekään sit loppujen lopuks ollu aiheellista. Onkohan tää jotain huonoo omatuntookin... :D

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan