Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastuksista luopuminen perheen takia

Vierailija
04.03.2015 |

Mitä mieltä olette siitä, jos mies päättää luopua kaikista harrastuksistaan perheen takia? Aika kun ei riitä niihin ollenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ensin ja harrastukset sen jälkeen. Koskee muuten kumpaakin sukupuolta.

Vierailija
2/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:41"]

[/quote]

Totta, mutta tarkoitin, että niistä luovutaan kokonaan, että ei harrasteta enää liikuntaa esimerkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:41"]

[/quote]

Totta, mutta tarkoitin, että niistä luovutaan kokonaan, että ei harrasteta enää liikuntaa esimerkisi.

[/quote]

Jos ei ole enää aikaa, niin ei ole enää aikaa.

Vierailija
4/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin luopumaan todella rakkaasta harrastuksestani lapsen tulon vuoksi. Harmittaa ihan tosi paljon mutta ei vaan ole mahdollisuutta enää olla joka ikinan ilta treeneissä tai peleissä, ja silloin tällöin aamuisinkin kun työt antaa periksi. Silloin kun jäin raskaaksi, päätin jatkaa kunhan olen imettänyt loppuun ja lapsen jättäminen kotiin isän kanssa iltaisin on helpompaa. Todellisuus vain tuli vastaan eikä se enää onnistu :( Nykyään istun sitten vaan katsomossa kannustamassa entistä joukkuettani. 

Liikun kyllä itse sen verran mitä nyt ehtii/jaksaa. Käytännössä käyn pari kertaa viikossa juoksulenkillä mutta se on siinä. Kyllä multa on kunto romahtanut ihan älyttömästä ja painoakin on tullut lisää. Ennen raskautta olin todella timmi ja hyväkuntoinen :/

T: nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme