Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
SAAVUTANKO HAAVEENI? olen nyt
12.09.2006 |
24, kihloissa ihanan miehen kanssa, yliopistossa opiskelemassa huippua alaa, omistusasunto (kaksio kylläkin)...
olitko itse samassa tilanteessa ja saavutitko unelmasi?
minulla unelmana
avioliitto
perhe->lapsia
oma talo
ura eli mieleinen työpaikka
sellainen elämä, että voit olla onnellinen ja tyytyväinen ja ettei koko ajan tarvi miettiä et " jos tuo ois paremmin"
???
Kommentit (3)
Itsellä kohta 40 täynnä, ja tosissani joudun miettimään mitä nyt: kaikki " perinteinen" on saavutettu (no, ei vakituista työtä mutta kuitenkin). " Sitten kun" -elämä on päättynyt. :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
" Sitten kun" -elämä on päättynyt. :(
Alue: Aihe vapaa
Perheen ehdit perustaa kyllä vaikka vasta 10v päästä, ja valmistuminen tulee eteen sitten kun tulee. Työpaikasta on paha sanoa näinä aikoina, mutta toisaalta töitä löytyy aina tekevälle (eli jos aluksi olet valmis tinkimään työpaikasta, töitä löytyy).
Olen ikäisesi FM ja avoliitossa, mutta en halua suunnitella elämääni kovin tarkasti eteenpäin, sillä koskaan ei voi tietää, minne elämä vie. Itse olen nyt ns. hanttihommissa ja kovassa vauvakuumeessa, mutta elämäni ei romahtaisi siihen, jos lasta ei parin vuoden sisällä tulisi tai jos parempaa työtä ei löytyisi. Jotenkin sitä on pettymysten kautta oppinut hyväksymään, että mitä vähemmän suunnittelee ja toivoo, sitä vähemmästä on onnellinen.. :)
Toivotaan, että löydät sen onnellisuuden, etkä jää junnaamaan siihen Jonna Tervomaan biisiin (" Yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan..." )