Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä mielisairauden merkki...

Vierailija
03.03.2015 |

jos henkilö laittaa itsestään selfieitä joissa tuijottaa vakavana ja intensiivisesti suoraan kameraan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko esim. FB:n profiilikuva selfieksi?

Vierailija
2/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 02:35"]

[/quote]

Selfie = Kuva, jonka olet itse ottanut itsestäsi/kasvoistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 02:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 02:35"]

[/quote]

No, jos on ottanut itsestään profiilikuvan, niin onko kyseessä selfie ja mielisairauden merkki?

Selfie = Kuva, jonka olet itse ottanut itsestäsi/kasvoistasi.

[/quote]

Vierailija
4/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, jos yhtään nykynuoria tuntee. Kyllä ne selfiet ihan laidasta laitaan on nykyään ihan normaalia. 

Vierailija
5/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy justin bieberiltä.

Vierailija
6/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko M? Jos olet niin olen kuullut noista pohdinnoistasi yhteiseltä kaveriltamme. Naurettiin tässä, että teet aika herkästi johtopäätöksiä mm. toisten kuvitteellisista mielenterveysongelmista ja terveydentilasta muutenkin. Niitä kuvia ei tarvitse katsella niin intensiivisesti jos naamavärkki niin ärsyttää ;)

Vierailija
7/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 03:05"]

Outo kysymys, jos yhtään nykynuoria tuntee. Kyllä ne selfiet ihan laidasta laitaan on nykyään ihan normaalia. 

[/quote]

Se, että iso osa massasta menee johonkin asiaan rytinällä ja ilman omaa harkintaa mukaan, ei sinällään tee siitä toiminnasta ns.normaalia/älykästä/sivistynyttä/ - vertaa vaikka keskitysleireihin. Ok, on aivan ääriesimerkki, mutta toisaalta hyvä esimerkki siitä, millaisia sopuleita monet ihmiset ovat jopa aivan kamalan vakavissa, toisia tuhoavissa asioissa. Saati sitten näissä huomattavasti harmittomammissa, mutta yhtä kaikki kuitenkin jotenkin omasta mielestäni häiritsevän vinoutuneissa asioissa, kuten nykyisellään vaikka siinä, että onkin ihan ok postata itsestään vähintään viikoittain uusia kuvia, minäminäminä. Itserakkaus, joka on kasvanut kuin tehokas syöpä äärimmilleen. En mä hei vaan ymmärrä sitä, tai joltain teiniltä sen voisi jotenkin ymmärtääkin, mutta täysikasvuiselta ihmiseltä... :)

3

Vierailija
8/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin perustelut miksi olisi? Minkälainen kuva sinulla on tuosta henkilöstä, jos hän tekee noin?

Vierailija
9/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen näin. Kameraan tuijotus siksi, koska ainoa asia, mikä minussa on kaunista, on silmät. Vakavana kuvan ottaminen siksi, koska inhoan hymyileviä kasvojani hymykuoppien ja sen takia, että naamani levenee ja näytän vielä paksummalta kuin olen. Koen, että tuo kuvaustapa on ainoa, joka tekee minusta edes etäisesti viehättävän. Mutta ei sitten näköjään. Alanko pitää jonkun toisen henkilön kuvaa profiilissani, kun ei minun pärstä miellytä, mitä häh? Vai keksitkö siitäkin jotain, että elän harhaisessa todellisuudessa ja kuvittelen olevani profiilikuvani näköinen, jos laitan vaikka Paavo Pesusienen kuvakseni?

Vierailija
10/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:41"]Minä teen näin. Kameraan tuijotus siksi, koska ainoa asia, mikä minussa on kaunista, on silmät. Vakavana kuvan ottaminen siksi, koska inhoan hymyileviä kasvojani hymykuoppien ja sen takia, että naamani levenee ja näytän vielä paksummalta kuin olen. Koen, että tuo kuvaustapa on ainoa, joka tekee minusta edes etäisesti viehättävän. Mutta ei sitten näköjään. Alanko pitää jonkun toisen henkilön kuvaa profiilissani, kun ei minun pärstä miellytä, mitä häh? Vai keksitkö siitäkin jotain, että elän harhaisessa todellisuudessa ja kuvittelen olevani profiilikuvani näköinen, jos laitan vaikka Paavo Pesusienen kuvakseni?
[/quote]

Joku tulkitsee Paavo Pesusienen jonain merkkinä jostain taas xD

Vierailija
11/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:41"]Minä teen näin. Kameraan tuijotus siksi, koska ainoa asia, mikä minussa on kaunista, on silmät. Vakavana kuvan ottaminen siksi, koska inhoan hymyileviä kasvojani hymykuoppien ja sen takia, että naamani levenee ja näytän vielä paksummalta kuin olen. Koen, että tuo kuvaustapa on ainoa, joka tekee minusta edes etäisesti viehättävän. Mutta ei sitten näköjään. Alanko pitää jonkun toisen henkilön kuvaa profiilissani, kun ei minun pärstä miellytä, mitä häh? Vai keksitkö siitäkin jotain, että elän harhaisessa todellisuudessa ja kuvittelen olevani profiilikuvani näköinen, jos laitan vaikka Paavo Pesusienen kuvakseni?
[/quote]

Vaikka itse et pitäisi hymyilevistä kasvoistasi niin luulen että moni muu pitää. Hymy on kaunista ja hymykuopathan on söpöt!

Vierailija
12/15 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai

Vierailija
13/15 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaankaan ole. Sen sijaan jos aikuinen ihminen tämän tästä yleensäkin ottaa selfieitä ja tunkee ne näytille someen, niin kyllä mä totean jo varhain olevani eri junassa kuin tämmöinen henkilö. Enkä halua kohdata edes ravintolavaunussa.

Vierailija
14/15 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia itse en ole somessa....ei vaan pysty ymmärtämään selfieitä...nou nou..

Vierailija
15/15 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:47"]Tuon takia itse en ole somessa....ei vaan pysty ymmärtämään selfieitä...nou nou..
[/quote]

Olethan sinä nytkin somessa urpo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän