Pituutesi ja peniksesi pituus ja paksuus
Aina kysytään naisten kuppikokoa jne, joten nyt näin.
Kommentit (58)
Mitenkä voi kikkelin mittaus olla noin vaikeaa? Paksuus varsinkin mitataan ainakin kolmella eri tavalla. On leveyttä (täytyy olla tyhmä jos noin mittaa), halkaisijaa ja ympärysmittaa. Näistä ainut oikea on tietty ympärysmitta. Varsinkin halkaisijamitoissa voin hyvin kuvitella av-mamman katsovan ulos ikkunasta mietteliään epätietoinen hmmm.-ilme kasvoillaan kuvittelemassa mimmonen se oikein mahtaa olla. Tietty se koulun viivotin ei oiken taivu ympärystä mittaamaan, mutta nuo muut eivät yhtikäs mitään kerro.
179-181cm, 16-17cm (paksuhko, en tiedä paksuutta)
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:56"]Kyllä on iso munasta porukkaa. Vois tulla piristää mun iltaa tänne. [/quote] Voisin tullakkin ;)
[/quote]
Tervetuloa! Vahtimestari mittaa portilla jortikan ja tarkastaa hygienian. Mittanauhan kanssa kompuroineiden juhlapäivä päättyy esitarkastukseen, kun heidät käännytetään tylysti pois.
Pituutta on sen verran ettei tarvitse naisia ylöspäin katsoa :)
Kalulla saan vaimoni huokailemaan. Liekö hyvä vai huono asia.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:58"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:56"] Kyllä on iso munasta porukkaa. Vois tulla piristää mun iltaa tänne. [/quote] Netissä kaikilla on isot. [/quote] Pitäiskö valehdella että on pieni, ihan vaan että miellyttäis vastaus teitä? [/quote] Pitää. Aina pitää. Sano seuraavan kerran, kun isket naisen, että mullapa on 12 cm. Sit kun meette sänkyyn, niin lady onkin ihan kuumana, kun paljastuu 21cm muna. Ps. Mulla on tylsää, kun kirjottelen tänne tälläsiä.
[/quote]
Harvemmin sitä kysytään.
[/quote]
Mut ainahan voit kertoa sen ilman et tarvii kysyä.
180cm, seisokissa häpyyluusta mitattuna aika tarkkaan 16cm (vaimo mittasi muutama viikko sitten 18cm, mutta tais venytellä jotain omia mittoja päälle ;) Alapuolelta taisi mitata vielä...), ja ympärysmitta suunnilleen keskeltä 12,6 tiukasti. Terska, sekä juuresta on paksummat hieman, mutta niitä en mittaillut.
181/16/vähän ohuempi kuin hk blöö.
39v
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:11"]183 cm ja 13 senttinen mikromuna. Häpeän penistäni ja sen takia en aio koskaan seurustella.
m31
[/quote]Höpö höpö! Mulle kelpaisi koska vaan :) Mulla on vissiin ahtaat ja pienet paikat, joska joku 15cm sattuu ihan tautisesti kun panee esimerkiksi takaapäin. Pää pystyynnyt mies! Sun munasi on oikein sopiva, voisin tulla sulle vähän temppuja opettamaan ;)
T. Nainen 32v
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:11"]
183 cm ja 13 senttinen mikromuna. Häpeän penistäni ja sen takia en aio koskaan seurustella.
m31
[/quote]
13cm on aivan normaali. Ei mitään hävettävää. Ihminen huomaa eläkeiässä, että olis kannattanut ottaa se "pienimuna" tai "pikkutissi" kun se oli ainoa jota oikeasti rakasti. Jos ihminen = kyrpä, tissit, perse niin ei jumalauta...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:11"]183 cm ja 13 senttinen mikromuna. Häpeän penistäni ja sen takia en aio koskaan seurustella. m31 [/quote]Höpö höpö! Mulle kelpaisi koska vaan :) Mulla on vissiin ahtaat ja pienet paikat, joska joku 15cm sattuu ihan tautisesti kun panee esimerkiksi takaapäin. Pää pystyynnyt mies! Sun munasi on oikein sopiva, voisin tulla sulle vähän temppuja opettamaan ;) T. Nainen 32v
[/quote]
Noin ihanalla asenteella oleva nainen ansaitsee munaa oikein kunnolla ja pitkiä hartaita nuolentahetkiä ;) Toivottavasti löydät itsellesi mukavan miehen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:11"]183 cm ja 13 senttinen mikromuna. Häpeän penistäni ja sen takia en aio koskaan seurustella. m31 [/quote]Höpö höpö! Mulle kelpaisi koska vaan :) Mulla on vissiin ahtaat ja pienet paikat, joska joku 15cm sattuu ihan tautisesti kun panee esimerkiksi takaapäin. Pää pystyynnyt mies! Sun munasi on oikein sopiva, voisin tulla sulle vähän temppuja opettamaan ;) T. Nainen 32v
[/quote]
Noin ihanalla asenteella oleva nainen ansaitsee munaa oikein kunnolla ja pitkiä hartaita nuolentahetkiä ;) Toivottavasti löydät itsellesi mukavan miehen.
[/quote]Aijai! ...kiitos... Huh, en pääse nyt yli tästä ja kaipaan ihan armottomasti niitä pitkiä ja hartaita nuolentahetkiä.
179/17cm/neitsyt. Ympärysmittaa en ole mitannut.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:11"]183 cm ja 13 senttinen mikromuna. Häpeän penistäni ja sen takia en aio koskaan seurustella. m31 [/quote]Höpö höpö! Mulle kelpaisi koska vaan :) Mulla on vissiin ahtaat ja pienet paikat, joska joku 15cm sattuu ihan tautisesti kun panee esimerkiksi takaapäin. Pää pystyynnyt mies! Sun munasi on oikein sopiva, voisin tulla sulle vähän temppuja opettamaan ;) T. Nainen 32v [/quote] Noin ihanalla asenteella oleva nainen ansaitsee munaa oikein kunnolla ja pitkiä hartaita nuolentahetkiä ;) Toivottavasti löydät itsellesi mukavan miehen. [/quote]Aijai! ...kiitos... Huh, en pääse nyt yli tästä ja kaipaan ihan armottomasti niitä pitkiä ja hartaita nuolentahetkiä.
[/quote]
Sähän voit hieroa sitä ihanaa ruusunnuppuasi vaikka nyt heti ja ajatella että sua nuollaa oikein kunnolla. Mä voin täällä vetää käteen ja ajatella sua. Omituista. Kyrpä jämähti kivikovaksi tätä kirjoitellessani. Kait se on ajateltave sit sua ;) Te muut voitte myös helpottaa itseänne. Orgasmin tunne on ihana <3
192/95 22/7 tanakkaa rakkauden lihasta.
Ikä on 26 naaras tuu ja koita.
Pitipä ihan hupinaa mitata ja verrata muihin, olen kai sitä standardia? 176cm, pippeli 15cm ja paksuus 12cm.
169cm 15-16cm pituus ja paksuus keskeltä 14,5cm. Juuresta paksumpi.
olen 168cm ja penis on 11cm pitkä ja 4cm paksu