Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko, kun Spencer Tunick kävi Helsingissä?

Vierailija
02.03.2015 |

Osallistuitko? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ja en osallistunut kuvaan.

Vierailija
2/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Ystäväni osallistui, minä en. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan! Olisin niiiiin halunnut mennä, mutta bestikseni feidasi enkä jostain syystä yksin uskaltanut :( Olisi ollut ikimuistoista. Ei muuten enää olla bestiksiä.

Vierailija
4/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyihän teitä. :) ap

Vierailija
5/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mutta en tainnut vielä sillon asua Helsingissä. Tai vaikka olisinkin asunut, en joka tapauksessa olis menny kuvaan. Tuntemattomia ja varsinkin miehiä, menee mun rajan yli. Mutta kiva että jotkut pystyy ja haluaa, mielenkiintonen projekti. Mielestäni siinä ei ole seksuaalista vibaa.

Vierailija
6/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spencer... Who?

Vierailija
7/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy vissiin Googlettaa (jos jaksan). Ei nimittäin mitään tietoa ole kuka on tuo hemmo. Olis ihan kiva, jos edes joskus aloituksissa kerrottaisiin taustatietoa henkilöistä, eikä vain heitetä ilmaan joku nimi ja kysymysmerkki. Eli vastaus lopulta on: En osallistunut.

Vierailija
8/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:31"]

Nyt täytyy vissiin Googlettaa (jos jaksan). Ei nimittäin mitään tietoa ole kuka on tuo hemmo. Olis ihan kiva, jos edes joskus aloituksissa kerrottaisiin taustatietoa henkilöistä, eikä vain heitetä ilmaan joku nimi ja kysymysmerkki. Eli vastaus lopulta on: En osallistunut.

[/quote]

Kun ideanani olikin kysellä löytyykö joukosta niitä, joille se jo heti kertoo ja paljonkin. Muut tai muiden tietämättömyys ei kiinnosta minua tässä yhteydessä, mutta toki sitä voi vaikka joka ketjuun mennä mölisemään noin että en mä vaan tiiä... Huokaus.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän