Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n huonoin kuski täällä taas :(

Vierailija
02.03.2015 |

Ajoin aamulla käsijarru päällä (osittain,luulin että vedin sen alas) ja auto sammui joka valoihin tai kun piti pysähtyä ennen liikenneympyrää.
Nyt illalla oli pakko ajaa vielä ja auto sammui joka pysähdyksessä, eikä ollut käsijarrukaan päällä :( On niin paha mieli. Sain auton kyllä 2-4 yrityksellä liikkeelle mutta se on jo liikaa.
Mieheni kysyi miten ajo meni ja kerroin totuuden ja sanoin ettei minusta tule hyvää kuskia.
Hän suuttui! En olisi uskonut.
Syytti ettei ole mahdollista.Joko lähden kakkosella liikkeelle tai jotain muuta. Mutta kun ei! Oli aina varmasti ykkönen :'(
Sanoi että panikoin liikaa ratissa.
En edes panikoinut. Minua itkettää nyt vastajälkeenpäin kotona.
Olisin niin halunnut oppia ajamaan normaalisti ja viedä lapsia kesällä uimaan ym kivasa.
En näe edes puheöimeni ruutua kun silmistä ei ole pyyhkijöitä :((((((

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas, hei!
Olen todella kiitollinen neuvoistanne! Tänään mieheni pakotti minut rattiin mutta istui valitettavasti vieressä. Kaikenmoisen huutamisen ("Ei HELVETTI MITÄ SULLE ON KÄYNYT!!! Sähän olit ennen hyvä kuski!!!" en ole ollut koskaan hyvä, sain vasta kortin ja mieheni on istunut muutama viikko sitten yhden kerran kyydissäni ja mokailin samoin valoissa. "PAINA KAASUA!!!HELVETTI KYTKIN!!!! ONKO SE POHJASSA???EIKÄ OO!!!! NO MÄ TIEDÄN!!!! HELKKARI SULLA ON 10 METRIÄ TOSSA VÄLISSÄ!!! MEE ENEMMÄN OIKEELLE!!! MITÄ EI OO TOTTA TAAS SAMMU!!!!" ) lomassa sain selville, että nostan
ilmaisesti jalkaa väärin kytkimeltä. Mies huusi että kantapää pysyy maassa ja nosta vain varpaita sentti ja paina kunnolla kaasua. Kokeilin ja pari kertaa onnistui,parilla auto teki ihme ääniä ja nyki. En tiedä tuleeko tästä mitään. En silti halua luovuttaa.
Haluaisin niin olla mobiili liikkumaan.
Mieheni kanssa on hirveää käydä kaupassakin, ei jaksa odottaa ja mäkättää.
Nyt pyysin ettei huuda vaan kertoo rauhassa mitä teen väärin niin yritän tehdä oikein ja ehkä opin. PAKKO HUUTAA KUN TEEN VÄÄRIN.
Olen taas kyynelsilmin keittiössä mutta mitäs tässä nyt voi tehdä. Yritän miettiä parkkipaikkaa mikä olisi joskus tyhjänä että menisin sinne harjoittelemaan. Minusta tuntuu etten tunne niitä polkimia tarpeeksi kengät jalassa. Maanantaina ystävä opettaa onneksi ja hän ei huuda tai kiroa.
Ap

Vierailija
22/22 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehes on kyllä täysurpo, eihän tuollaisesta "neuvomisesta" ole kuin haittaa. Ajele yksiksesi tai jonkun rauhallisemman apukuskin kanssa sen aikaa että homma sujuu ja sitten kun se sujuu niin voit todeta miehellesi ykskantaan, että sillon kun sinä ajat, niin hän katsoo maisemia ja pitää turpansa kiinni, ellet erikseen pyydä neuvoa.

T:Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme