Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä en saanut tänään Lidlistä

Vierailija
02.03.2015 |

Päivän kaupassa käynnin innoittamana ja palstalaisten vankkumattoman mielipiteen (kuinka Lidlistä löytyy aina kaikki tarvittava) vuoksi, listataan tähän se mitä ei tänään(kään) löytynyt.

Harmittaa niin pirusti. Mieluusti suosisin saksalaista välillä, vallitseva duopoli ei ole minustakaan hyvä asia.

Ihan myyjän kanssa etsittiin, ei ollut:
-tuoretta pinaattia
-tuoretta persiljaa
-laktoositonta, maustamatonta jugurttia (ruoan laittoon)
-pakastemansikoita tai -vadelmia

Kertaakaan kun olen siitä kaupasta lähtenyt, en ole saanut kaikkia ostoslistalla olleita tavaroita. Kerpele!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuustoakaan ei ole enää... Ostin vahingossa sitten jotain muuta sinihomejuustoa ja kotona se piti heittää roskikseen, kun en saanut kurkusta alas.

Vierailija
2/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sitten toisessa kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:09"]Aurajuustoakaan ei ole enää... Ostin vahingossa sitten jotain muuta sinihomejuustoa ja kotona se piti heittää roskikseen, kun en saanut kurkusta alas.
[/quote]

Pettymyksestäsi huolimatta hyvin on asiat, jos on varaa heittää ruokaa roskiin.

Vierailija
4/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siksi en käy kun aina pitää mennä toiseen kauppaan sen jälkeen. Usein jätän korin tavaroineen johonkin lojumaan ja marssin ulos kun huomaan etten saakkaan kaikkea kun ottaa niin päähän. 

Vierailija
5/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö! En saanut minäkään kaikkee! Hirveetä.
Mutta keksin ratkaisun!
Hain Lidl herralta kaikkea mahdollista ja kotimatkalla kävin Prismassa, Cittarissa ja jopa K-kaupassa!
Ja silti SÄÄSTIN!

Ja ihan ite ajattelin omilla aivoilla jotta voin käydä kahdessa jollei kolmessakin kaupassa.
Niih .

Vierailija
6/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Onko se niin kauhean vaikeeta käydä kahdessa kaupassa? Minä teen aina erikseen yhden listan lidliin ja toisen cittariin.

Vierailija
7/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en saa Lidlistä kaikkea. Ei löydy luomukermaa eikä ole papuja ja linssejä. Myöskään luomulihaa ei ole.

Vierailija
8/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä on vaan niitä "pahoja" raejuustoja mun mielestä, ei oo sitä Valion merkkistä. Joskus tulee käytyä, mutta sieltä tarttuu mukaan ihan erillaisia ruokia kuin esim Prismasta. Plussaa tuoreista leivoksista, aina lähtee croisantteja tai muffineja mukaan, jos Lidliin eksyy. Mutta taas samantyylinen aloitus, eiköhän jo moni tiedä Lidlin valikoiman ja käy siellä jos siltä tuntuu. Eihän sieltä lähi Salestakaan todellakaan saa kaikkea kuin niin pieni valikoima, joten tuskin moni Salestakaan hakee viikon ruokia..

Vierailija
9/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vuorotellen Lidlistä ja muista kaupoista. Lidlistä kasviksia, lihaa, kalaa yms, leikkeleitä, pakasteita, munia, saippuat yms. ja sitten muista kaupoista soijaa, tofua, hedelmiä mitä ei löytynyt lidlistä jne. ja säästän silti kun ei tarvi ostaa kaikkea S- tai K-ketjuista

Vierailija
10/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ei saa eettistä ruokaa ollenkaan. Itse en tue tehomaataloutta, joten ei löydy mulle mitään Lidlistä.

Vierailija
11/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismastakaan ei saa hyvää Chorizoa, eikä mozzarellakaan ole yhtä hyvää kuin Lidlin.
Pekonitkin napataan Lidlistä, koska halpispekoneista ne on olut parhaimmat.
On muitakin tuotteita mitä haen Lidlistä kun niitä ei saa Prismasta tai Cittarista.
Sitä ihanaa hasselpähkinsuklaalevyä esimerkiksi =D

Joten en nyt ymmärrä mikä ongelma on, kun en tiedä yhtään kauppaa mistä saisi aina kaiken mitä haluaa.....?

Vierailija
12/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se nyt on niin, että pienistä kaupoista ei voi saada kaikkea samaa mitä isoista. Oletko huomannut, että niissä isoissa on vähän hyllytilaa? En minäkään noista kahdesta lähikaupasta yhteensäkään saa kaikkea, mitä haluaisin, mutta peruselämiseen, jos pelkästä ruuasta, papereista ja pesuaineista puhutaan, ne riittäisivät vaikka vuosikausiksi. 

Vierailija
13/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei kaikki kaupat fiksusti lähellä, että olisi oikeasti halvempaa käydä kahdessa kaupassa. Bensa maksaa, jos joutuu kiertämään erikseen toiseen kauppaan. Tai sitten on kyseessä minunlaiseni, jolla on parempaakin tekemistä, kuin kuluttaa useita tunteja kaupassakäymiseen bussiliikenteen takia. Ja minä sentään asun kaupungissa, jossa julkinen liikenne on ihan kohtuullisen hyvä. Ei vain ole käynyt minun kohdallani tuuri hyvien reittilinjojen suhteen.

Joten kyllä, säästän huomattavasti enemmän, kun keskitän ostokseni sellaiseen kauppaan, josta varmasti saan kaiken.

Vierailija
14/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilliä tai yksittäisiä maustekurkkuja kaipaan aika usein. Ei oo ikinä lidlissä.

Vierailija
15/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oliko hyllyt tyhjänä vai eikö ollut valikoimassa?

Kävin tänään lidlissä ja ainakin meidän lähi-Lidlissä on pakastemansikoita, pakastevadelmia, tuoretta persiljaa. tuoretta pinaattia hypistelin siellä muistaakseni viime viikolla.

Laktoosittomia tuotteita on kyllä huonommin, ollut aina ja ehkä tulee aina olemaankin, mutta itse ymmärrän sen että rajatulla valikoimalla ei kaikkia erikoisruokavalioita pystytä tarjoamaan, siihen tarvitaan jo isompi kauppa.

Harmi. Ehkä Lidl ei oo sun kauppa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi