Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut yhdyntäorgasmia exän, mutta ei nyxän kanssa?

Vierailija
02.03.2015 |

Miltä tuntuu sinusta tai oletko sanonut miehelle? Onko joskus aiemmin ollut varmempaa saantia, isompi penis tms. ja nyt sitten uuden hyvän miehen kanssa ei saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko exän ollessa exä vai nyxä?

Vierailija
2/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanu mittään, en exältä, en nyxältä enkä Yksältä, kun ei niillä kellään oo seisonu edes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia olisi näin, en todellakaan sitä sanoisi, enkä haluaisi mitään vastaavaa kuulla itsekään.

Vierailija
4/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut eksän (ex-aviomiehen) kanssa helpommin, mutta onneksi tän nykyisen kanssa on alkanut sujua jo tosi hyvin. Edellisen tuttavuuden kanssa verrattuna ex-mieheen oli vielä enemmän vaikeuksia. Tän kanssa vei tottuminen hieman aikaa, mut nyt saan jo päällä ollessani onneksi...ja oon melkein saanut miehenkin päällä ollessa, ja muissa asennoissa. Uskon, että kyllä se sieltä vielä muissakin asennoissa todellakin tulee!

Tää mies on myös TODELLA hyvä mies ja ei mulla oo sen peniksen koosta tms. mitään valitettavaa. Ja suhde muutenkin hyvällä tolalla.

Outoa kyllä, et sen miehen kanssa, jonka kanssa noi lapsetkin  on tulleet, oon saanu parhaiten yhdynnässä orgasmin. Vaikka henkisesti ei mulle todellakaan se paras vaihtoehto ollut. Eikä se ollut mistään peniksen koosta kiinni. En tiedä mistä sitten...Mystistä.

Ap

Vierailija
5/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei toi äskeinen ollut ap. Vahingossa laitoin siihen "Ap", kun olin just jonnekin muualle ap:nä kirjoittanut, sori!

Vierailija
6/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Exän kanssa olin itsekkäämpi ja sain takuuvarmasti yhdynnässä. Nyxän kanssa ei onnistu millään. Nyxällä suurempi vehje ja turrun siihen tosi äkkiä. Jos edes toivun sisäänsaannin järkytyksestä. Merkitystä varmaan myös kovuudella. Exän vehje oli kuin kiveä, mutta nyxän vain liian iso ja pitkä. Vaikea saada missään asennossa riittävästi kosketusta klitorikseen. Enkä ole sanonut asiasta nyxälle. Pidän omana ongelmanani. Mutta kyllähän tämä harmittaa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä