Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiystävällisin laskettelukeskus Suomessa?

Vierailija
01.03.2015 |

Mihin kannattaa mennä laskettelemaan viiden päivän loman ajaksi Suomessa, kun lapset 8v, 7v (haluavat jo lasketella pienissä rinteissä) ja 4v (pulkkailee vain)? Missä löytyy hyviä loivia rinteitä ja helppoja hissejä lapsille sekä pulkkamäki lähteltä pienemmälle? Ns. mattohissillä ovat isommat menneet aiemmin, joten voisi kokeilla nyt myös mm. sompahissiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruka

Vierailija
2/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaan missä niitä lapsia ei ole? Mä lähen sinne.

Vierailija
4/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, lapsiystävällinen tarkoittaa nykyään loivia rinteitä :), mä luulin, että palvelun puolesta...

Vierailija
5/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappee

Vierailija
6/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaallekkin vaan sukset jalkaan eikä mitään pulkkamäkeä!

Vierailija
7/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljakka. Pieni, mutta ei ole niin tupaten täysi ja siellä on aika loivat rinteet, jos ette muita palveluja kaipaa. Juoppoja ei päiväsaikaan ole koskaan näkynyt. Palvelutaso ei sitten olekaan kovin kummoinen ja se on vähän kaukana kaikesta. Netistä luin, että Ukkohalla siinä "lähellä" pohjoisen asukkaan näkökulmasta on samaa nykyään ja sama lippu käy. Yleensä nämä pienet vähän tuntemattomat ovat lapsiystävällisempiä kuin nuo turistirysät. Meidän lapset kävivät siellä laskettelukoulun ja se oli hyvä. 

Vierailija
8/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokatti aivan ehdottomasti lapsiystävällinen! On pulkkamäki lastenrinteen vieressä ja taukopaikka lapsille rinteen vieressä jossa mm. Kiipeilyseinä! Lastenrinteessä oli pitkä katettu mattohissi ja vähän matkan päästä löytyy myös sompahissillinen lastenrinne. Vuokatissa on myös katinkulta jossa mm.kylpylä,keilausta jne. ja löytyy myös angry birds puistokin! 

Vierailija
9/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä. Siellä voi lapset säilöä yhteen rinteeseen, josta eivät pääse kunnolla omin avuin pois sillä aikaa kun lähtee itse koluamaan Suomen parhaita takamaastoja.

Vierailija
10/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruka ja Ylläs. Testattu ja hyviksi todettu.

Vierailija
11/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:21"]

Pyhä. Siellä voi lapset säilöä yhteen rinteeseen, josta eivät pääse kunnolla omin avuin pois sillä aikaa kun lähtee itse koluamaan Suomen parhaita takamaastoja.

[/quote]

Sehän se onkin hienoa, kun isä kaatuu kiveen ja on vihanneksena lasten jäädessä yksin rinteeseen!!! Toivottavasti sinulla ei ole oikeita lapsia, idiootti!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä