Mozartin kuulat menee konkurssiin
Kommentit (11)
Mozartkugel-Produzent in Konkurs
Das Unternehmen, das die Mirabell-Mozartkugeln produziert, sei ab 2020 schwer von der Coronapandemie getroffen worden, sagt der Geschäftsführer von Salzburg Schokolade. Grund waren unter anderem die ausbleibenden Touristen in Wien und Salzburg.
Ei oo turisteja joille myydä palluroita
Eivät nähtävästi osaa myydä netissä suklaitaan.
Nyt kiireesti Lidlistä hakemaan viimeisiä.
Onneksi vihreät kuulat ostaa suomalaiset
On niillä ainakin kaks muutakin yritystä, jotka valmistaa Itävallassa, myös se alkuperäinen idean kekijäfirm on edelleen pystyssä.
Minä en kestä? Eikö ne voi edes myydä reseptiä, tuotantovälineitä ja koko konseptia eteenpäin luotettavalle taholle tiukoin sopimuksin?
Fake news! Mozartinkuulia valmistaa useampi firma ja tuo oli vain yksi niistä. Tällaista roskaa iltapäivälehdet valehtelevat ja sitten naukuvat kuinka Trump levittää valeuutisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kestä? Eikö ne voi edes myydä reseptiä, tuotantovälineitä ja koko konseptia eteenpäin luotettavalle taholle tiukoin sopimuksin?[/quote
Eivät ole itse neuvotteluasemissa. Velkojat tietenkin myyvät reseptin,.tuotantolaitoksen ja kullanarvoisen tuotemerkin sille joka parhaiten maksaa. Eivät aseta mitään ehtoja, joten paikallinen pullaleipuri voi ostaa tilat, naapurikylän karkkikauppias koneet. resepti ja tuotemerkki myydään kiinaan niin että kun pöhnäinen turisti ensi kerran ostaa aitoja Mozartin kuulia suoraan Salzburgista, niitä Mirabelleja, niin ne on uiguurien leirillä leipastu ja pekingin pohatta kuittaa voitot.
Vierailija kirjoitti:
On niillä ainakin kaks muutakin yritystä, jotka valmistaa Itävallassa, myös se alkuperäinen idean kekijäfirm on edelleen pystyssä.
Mirabellin kuulat on niitä, jotka tunnen ja joista pidän. Olleet Suomessa laajasti myynnissä vuosikymmenet. Joskus sain Wienistä tuliaisiksi toisen firman kuulia eikä ne olleet yhtä hyviä.
Mutta ei kai Geishan kuulat?
Tai vihreät?