Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa (uusi ketju)

Vierailija
01.12.2021 |

Salkkareissa sattuu ja tapahtuu. Mikään ei ole mahdotonta. Tukka putkella edetään käänteestä seuraavaan eikä pohdinnoille ole tilaa. Sarja jossa siivoojasta voi tulla sairaalan palkanlaskija tai alkoholistista sairaalan johtaja. Rikoksista, kukaan ei päädy vankilaan! Keskustelua ja spekulaatiota sarjan jaksojen käänteistä.

Kommentit (5297)

Vierailija
1561/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että Fremantlella on tuollainen tili. Nähtiin muuten kesällä toi punahiuksinen papin näyttelijä jonkun toisen tuotannon kuvauksissa. Olivat katkaisseet Hesassa liikenteen ja jalkakäytävän kohtausta varten.

Nimim. Ei oltu ainoat asiasta kiinnostuneet 😂

Minä luulin että se oli oikea pappi! 🤔

Olen seurannut Minttua Instagramissa ja tarinoiden perusteella on tehnyt tänä vuonna useammassa tuotannossa pieniä rooleja. Myös Mintun molemmat pojat ovat näytelleet suomalaisissa tv-sarjoissa: toinen poika on esimerkiksi Ex-onnellisten viimeisillä kausilla Luukaksen roolissa ja molemmat lapset ovat nyt nähtävästi mukana myös Mielensäpahoittajan uusimmassa elokuvassa.

Vierailija
1562/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää Ulla ja Ismo. Voisivat jo mennä eläkkeelle.

Mä en ymmärrä miks joillakin on tarve koko aika jatkuvasti ilmoittaa miks ei pidä. Alkaa olla jo pikkasen rasittavaa. Kaikkea ei tartte kirjottaa mitä sattuu mieleen tulee. Mä en jaksa enää lukee tätä palstaa, ku mun kommentteja poistetaan, lisäks en jaksa noita trollauksia ku luullaan olevinaan hauskoja, mut ne ihan sairaan rasittavia. Kävin joskus päiväs tääl kattoo, ei oo enää normaaleja kommentteja täällä pari sellasta mut sit on näitä jotka tuovat täysin tyhmiä mielipiteitä julki joita ei edes kiinnosta.

Mutta mielipiteen saa ilmaista näistä eivätkä nämä ole trollauksia:

- Noel / pirunkova juristi kuiskaa ja puhisee ärsyttävästi

- Kaukovaarat ja Honkaset pois sarjasta

- Joannan puheesta ei saa selvää

- Jutta on rasittava

- Ismo on aikuinen vauva

- jne.

Eikä ole kerrottu, missä menee trollauksen raja. Ja niin vain kaikki laitetaan "trollien" syyksi ja itse on niin parempaa palstalaista, että huhhuh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks joillakin on tarve koko aika jatkuvasti ilmoittaa miks ei pidä. Alkaa olla jo pikkasen rasittavaa. Kaikkea ei tartte kirjottaa mitä sattuu mieleen tulee. Mä en jaksa enää lukee tätä palstaa, ku mun kommentteja poistetaan, lisäks en jaksa noita trollauksia ku luullaan olevinaan hauskoja, mut ne ihan sairaan rasittavia. Kävin joskus päiväs tääl kattoo, ei oo enää normaaleja kommentteja täällä pari sellasta mut sit on näitä jotka tuovat täysin tyhmiä mielipiteitä julki joita ei edes kiinnosta.

- Jutta on rasittava

- Ismo on aikuinen vauva

- jne.

Eikä ole kerrottu, missä menee trollauksen raja. Ja niin vain kaikki laitetaan "trollien" syyksi ja itse on niin parempaa palstalaista, että huhhuh...

Ismo vauva on trolli. Ja trolli tunnistaa siitä ku tykkää heti omasta kommentista.

Vierailija
1564/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Pihlajasatu alkaa taas?

Vierailija
1565/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta puolustelee Ullaa eikä sitä saa kritisoida. Sususta ja Matikasta taas saa heittää millaista läppää vaan. Tekopyhyyttä.

Vierailija
1566/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva saada Jasper pääkkönen taas Pihlajasatuun ❤️

Vierailija
1567/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TODELLAKIN! Pääkkönen takas!

Vierailija
1568/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan!!!!

Vierailija
1569/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TODELLAKIN! Pääkkönen takas!

Ja Venla Saartamo myös 🔥

Vierailija
1570/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattais pyytää aika kovaa liksaa nykyään? ;D

Vierailija
1571/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tulis vaan vierailemaan taas siihen Pihlajasatuun?

Vierailija
1572/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti vois tehdä uutisen ketä kaivataan eniten takaisin Salattuihin Elämiin.

Vinkvink 😎😎😎

Vierailija
1573/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran nämä jaksojen nimet.... Pimenee, Valkenee, Herätys. Voisiko joku?

Oi beibe tsiigaa tätä pyykki. No liittyy tietenkin kun Elina pyykki kärryssä yritti paeta. Mutta kuka aamukänninen näitä kehittelee?

Btw. Elina oli hyvän matkaa jo paennut sairaalasta kun Robin nappasi kiinni. Todella epärealistista. Yhtä epärealistista oli Elinan pakoyritys. Minne olisi mennyt niissä vaatteissa ja ilman rahaa ja puhelinta, Noelin luokseko? Mitä järkee on esittää "taantunutta" kun pitäisi näyttää nimenomaa että on tajuissaan ja järjissään ja pyrkiä järkevästi kertomaan mistä kysymys ja miten Noel liittyy hänen tilaansa.

Sarjan ärsyttävimpiä tapoja on juurikin se, kuinka eri hahmot tekee tilanteissa järjenvastaisia ratkaisuja.

Hienoa että Ismo sai hieman pottunenälleen! Ismon pitäs iskee vaan sitä Ullaa, granny sopii Ismolle. Voivat yhdessä paistella pullia.

Vierailija
1574/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hahmot pois ja sarja multaan Matin tavoin.

Vierailija
1575/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tulis vaan vierailemaan taas siihen Pihlajasatuun?

Juu juu, kyllä se minulle sopii, sympaattinen kaverihan se on  :D

Vierailija
1576/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran nämä jaksojen nimet.... Pimenee, Valkenee, Herätys. Voisiko joku?

Oi beibe tsiigaa tätä pyykki. No liittyy tietenkin kun Elina pyykki kärryssä yritti paeta. Mutta kuka aamukänninen näitä kehittelee?

Btw. Elina oli hyvän matkaa jo paennut sairaalasta kun Robin nappasi kiinni. Todella epärealistista. Yhtä epärealistista oli Elinan pakoyritys. Minne olisi mennyt niissä vaatteissa ja ilman rahaa ja puhelinta, Noelin luokseko? Mitä järkee on esittää "taantunutta" kun pitäisi näyttää nimenomaa että on tajuissaan ja järjissään ja pyrkiä järkevästi kertomaan mistä kysymys ja miten Noel liittyy hänen tilaansa.

Sarjan ärsyttävimpiä tapoja on juurikin se, kuinka eri hahmot tekee tilanteissa järjenvastaisia ratkaisuja.

Hienoa että Ismo sai hieman pottunenälleen! Ismon pitäs iskee vaan sitä Ullaa, granny sopii Ismolle. Voivat yhdessä paistella pullia.

Ei tulis pullien paistamisesta mitään, kun molempien aika menis kilpaillessa siitä, kumpi saa paremmin kytättyä naapurien asiat ja juoruiltua tehokkaammin. Ullahan leipoo pakastimeen korvapuusteja Karille, joten ehkä menis niin, että viikko töitä, eli pullaa pakkaseen, ja viikko kyyläämistä ja muiden panettelua. Kallen työläs vahtiminen vie myös runsaasti Ismon aikaa. Lisäksi Ismo luulee johtavansa poikansa kanssa sairaalaa. Täytynee pitää Aarokin poissa Kallea häiritsemästä. On siinä yhdelle miehelle...

Vierailija
1577/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hahmot pois ja sarja multaan Matin tavoin.

Vaihdat kanavaa tai menet pottukellariin.

Vierailija
1578/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Jutta on rasittava

- Ismo on aikuinen vauva

- jne.

Hirtä ittes lipputankoon tai sillan kaiteeseen "kaikille paskaa joulua!" joulukortin kera :D

Joskus onnistunut provosointi saa aikaan hyvää läppää, joskus ei...

Vierailija
1579/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanutkaan, etteikö Mira ja Viola olisi suosittu. Sitä ei vaan voida mitata enää somesta kumpi oli suositumpi. Larin ja Eliaksen aikaan oli myös blogeja ja Tumblr suosittuja. Mainetta tuli kanssa homogaalasta ja Ylen uutiset teki jutun. Tänä päivänä koko gaalaa ei taida olla olemassakaan? Ja suosituin somealusta on Instagram.

Vierailija
1580/5297 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Noel puhuu aina käheästi kuiskaten? 

Oisko katsonut kauhuleffoja tai kuuluu näyttelijäkoulutukseen. Useissa leffoissa kyllä murhaaja puhuu esim. puhelimeen kuiskaamalla. Se kuulostaa pelottavalta ja suorastaan hyytävältä, jos olet vaikka yksin kotona, ja joku kuiskailee sulle tulevansa pian tappamaan. Hyvä tehokeino.

Ketju on lukittu.