Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Novavacin ja Sinovacin rokotevalkoimaan tulo nostaisi rokotekattavuutta.

Vierailija
01.12.2021 |

Ovat odottamassa eu:n hyväksyntää. Miksi niistä ei puhuta yhtään?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan rokotteen ollakseni Suomen valtiolta rauhassa, en koronan takia. Sen olen sairastanut. Minulle on sama vaikka piikin teho olisi 0%. Minä otan sen ihmisiä vastaan en koronaa. Ihmiset on se vaarallinen virus koska ovat seonneet päästään tämän kanssa.

Vierailija
22/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Novavax on proteiinipohjainen ja pikaisella vilkaisulla lääkeyhtiöllä joka sitä tuottaa ei ole mittavaa rikosrekisteriä kuten esim. Pfizerilla ja on kunnostautunut ebola rokotteissa joten tällä hetkellä tämä on rokote jolle voin sanoa ehkä.

Novavax saattaa hyvinkin tulla laajemmin markkinoille vasta yhdistelmärokotteella joka taas ei ehkä tiedostavammalle väestölle maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille itävaltalais-ranskalaiselle Valnevan rokotteelle kävi? EU oli tehnyt sille jo vuoden alkuun ennakkotilauksenkin. Eikös se ollut klassinen rokote.

Vierailija
24/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä en tiedä, mutta käsittääkseni nuo rokotteet eivät pohjaudu geeniteknologiaan. Saa korjata jos olen väärässä

Kyllä me kaikki tiedetään ettei sillä rokotteen tyypillä ole yhtään väliä näille rokotevastaisille pelleille. Nuo rokotteet muuttavat dna:ta jutut, mikrosiru höpinät ym ovat vain tekosyitä.

Totta helvetissä sillä on väliä. Sinovac on ainoa rokote jota edes harkitsisin.

Vierailija
25/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin otan heti rokotteen, jos tulisi joku muu kuin mrna rokote.

Minä otan kun tulee tehokas, turvallinen ja testattu rokote jotain vaarallista tautia vastaan.

Minä otan kun tulee tehokas, turvallinen ja testattu rokote jotain vaarallista tautia vastaan, josta ei tule uutta erilaista kantaa joka vuosi, minkä vuoksi edellisen vuoden rokotteella ei ole hitonkaan väliä.

Vierailija
26/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novavax on hakenut myyntilupaa Eurooppaan ja se myönnettäneen tämän vuoden puolella tai ensi vuoden alussa. Itse tällaisena "rokotevastaisena" aion ottaa perinteisen rokotteen eli tämän Novavaxin, kun se tulee tarjolle. Näitä aikaisempia en ota.

Vierailija
27/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sille itävaltalais-ranskalaiselle Valnevan rokotteelle kävi? EU oli tehnyt sille jo vuoden alkuun ennakkotilauksenkin. Eikös se ollut klassinen rokote.

Testit ovat edenneet hyvin ja jatkuvat. Hakenevat myyntilupaa Briteistä kohtisiltään jos eivät ole jo. Soveltuvuutta lapsille aikovat myös testata. 

Vierailija
28/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisiä rokotteita ei ole tuotu markkinoille siksi, että poikkeusmyyntilupa on ehdollinen sille, ettei vaihtoehtoisia terapioita ole tarjolla. Myyntiluvan hyväksyminen perinteiselle rokotteelle tarkoittaa, että mRNA-piikin poistuvat markkinoilta.

Vierailija
29/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisiä rokotteita ei ole tuotu markkinoille siksi, että poikkeusmyyntilupa on ehdollinen sille, ettei vaihtoehtoisia terapioita ole tarjolla. Myyntiluvan hyväksyminen perinteiselle rokotteelle tarkoittaa, että mRNA-piikin poistuvat markkinoilta.

Siksihän Pfizerilla oli kiire myydä EU:lle monen vuoden piikit per kansalainen kerralla.

Vierailija
30/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nonavax rokote tulee suomeen niin otan mielummin sen.

Vierailija
31/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen rokotteen voisin ottaakin, en näitä mrna kusetuspiikkejä.

Vierailija
32/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ikinä koronarokotetta.

Vierailija
33/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuollaisista en itse tiedä mitään, mutta en halua geeniteknologiaa ruokaani tai muuhunkaan. Pidä rauhassa pellenä. Mutta voisin tuota Novavaccia harkita.

Syöt jo nyt geenimuunneltua ruokaa.

Vierailija
34/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Novavax on hakenut myyntilupaa Eurooppaan ja se myönnettäneen tämän vuoden puolella tai ensi vuoden alussa. Itse tällaisena "rokotevastaisena" aion ottaa perinteisen rokotteen eli tämän Novavaxin, kun se tulee tarjolle. Näitä aikaisempia en ota.

sisältää adjuvanttia ja piikkiproteiinia

Vierailija
35/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaako Suomi sitten Novavaxia, kun se saa myyntiluvan? Sitä voisin harkita itsekin.

Vierailija
36/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näistä rokotteista ei puhuta, etteivät monet "rokotevastaiset" ilmoittaisi juoksevansa kilvan piikille niiden tullessa saataville. Nimittäin menisi pohjaa vihakampanjalta, jolla myös perustellaan rajoituksia.

Sinänsä tosin tämä ihmisten sekopäinen, uskonnollisella tasolla oleva suhtautuminen näihin markkinoilla oleviin rokotteisiin pistää kenet tahansa järkevän ihmisen kavahtamaan. Ei tällainen massahysteria kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan vaan jonnekin keskiajalle. Tieteen tärkeimpiä periaatteita on kyseenalaistaminen, ei vaientaminen. Käydäänkö koronarokotteista avointa julkista keskustelua eri näkökulmista? Vastaus on ei.

Vierailija
37/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan minäkin perinteiseen rokotetegnologiaan perustuvan rokotteen, jos pakko tulee. Kokeelliseen rokotteeseen ei voi pakottaa.

Vierailija
38/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaako Suomi sitten Novavaxia, kun se saa myyntiluvan? Sitä voisin harkita itsekin.

Kyllä näyttäisi tulevan Suomeen myös.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Vierailija
39/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinovac ole ihan paska ja novavaksilla on tuotanto ongelmia?

Juuri oli joku uutinen, että Kiinan Sinovac on ainoita rokotteita nyt markkinoilla joka on hyvin tehokas tähän uuteen omikroniin, koska siinä on käytetty kokonaista piikkiproteiinia.

Kiinasta myös tietää sen, että he eivät halua eliminoida omia kansalaisiaan, päinvastoin haluavat lisää ihmisiä maailman valloitusta varten. Länsimaat taas haluaa eroon liioista ihmisistä, siksi ne antaa vaarallisempia piikkejä kansalaisilleen.

Kiinalaiset osavvat taatusti tehdä parhaan rokoteen koronavirusta vastaan, sillä hehän loivat laboratorioissaan tämän etnoselektiivisen labroratoriomanipuloidun bioaseen, jota koronaksi kutsutaan.

Vierailija
40/40 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sisältää adjuvanttia ja piikkiproteiinia

Kun vaikutat tietävän asiasta, niin kerrotko, mitä ainetta Novavaxissa on käytetty adjuvanttina?