Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muitakin hiustenkasvattajia paikalla?

Vierailija
01.03.2015 |

Hihkun täällä riemusta kun tajusin että se kiusallinen ja ruma mullet-vaihe on ohi, ja olen melkein hartiamitassa. Jee! Tosin lyhyimmät kerrokset on vasta korviin. Mutta kerroksista huolimatta pääsen tänä vuonna hyvinkin APL-mittaan. Hiukseni ovat pienesti luonnonkiharat ja pörrööntyvät. Olen trimmannut näitä pari kertaa tänä kasvun aikana, lähinnä muotoillut otsahiuksia ja leikannut vähän latvoja pörröttävistä kohdista. Tosin nyt löytyi niin hyvä jätettävä että sillä saan pörröt piiloon ilman saksia :) voin siis huoletta olla leikkaamatta pitkän tovin, toivottavasti.

Eli mitä? Niin paljon kun päätös kirpaisikin, leikkuutin hampuksi käsitellyt, moneen kertaan värjätyt hiukseni noin 9kk sitten lyhyeksi, vain aikomuksenani kasvattaa ne parempikuntoisina takaisin. Lähtötilanne oli siis 0-7cm poikatukka. Tarkoitus on siis kasvattaa pitkät hiukset omalla värillä, ja välttää jatkossa kaikkea muutakin kuluttavaa, mm. lämpökäsittelyjä. Pituus voisi olla vähintään BSL, ehkä WL, sitten joskus vuosien päästä.

Miten muilla kasvattajilla sujuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti menee !:) äläkä lannistu vaikka tekis mieli leikata :) itellä nyt puolessa selässä ja vielä varmaa pari vuotta menee että oon tyytyväinen

Vierailija
2/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti sujuu. Kauhea hiusten lähtö yllätti juuri kun sain hiukset hartiamittaiseksi. Päänahkakin on karmeassa kunnossa, eikä mikään tunnu auttavan. Värjännyt en ole moneen kuukauteen. Mulla on varmaan kohta juice-look, sen verran pahasti paistaa päänahka jo tuolta laelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi hiusten kasvattaja. Nyt tuntuu kasvavan hitaasti. Oli leikattu lyhyt polkka ja nyt on vähän yli olkapäiden hiukset. En vielä tiedä mihin asti kasvavat..

Vierailija
4/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:06"]

Huonosti sujuu. Kauhea hiusten lähtö yllätti juuri kun sain hiukset hartiamittaiseksi. Päänahkakin on karmeassa kunnossa, eikä mikään tunnu auttavan. Värjännyt en ole moneen kuukauteen. Mulla on varmaan kohta juice-look, sen verran pahasti paistaa päänahka jo tuolta laelta.

[/quote] No voi hitsi :( täällä oli joskus ketju teepuuöljystä hiustenlähtöön, auttaisko sinua? Löysinpäs: http://www.vauva.fi/keskustelu/4238600/ketju/selatin_hiustenlahdon

Vierailija
5/5 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:06"]

Hienosti menee !:) äläkä lannistu vaikka tekis mieli leikata :) itellä nyt puolessa selässä ja vielä varmaa pari vuotta menee että oon tyytyväinen

[/quote] Toivottavasti ei tulekaan mitään ylitsepääsemättömiä leikkaushaluja :D vaikka osaan jo aavistaa että apl:n ja bsl:n väli voi turhauttaa kun ei ole mitään ns kiintopistettä ja varmaan menee helposti vuosikin kun kasvatta sitä väliä.. Bsl häämöttää siis vasta muutaman vuoden päässä. Nyt vaan täytyy pitää hyvää huolta latvoista ettei tarvitse leikata turhaan.. Kuinka pitkään olet kasvattanut? Mikä pituus oli vaikein? :)

-ap