Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakottiko teidänkin äitinne teidät juoksemaan taloa ympäri lapsena ja teininä?

Vierailija
01.03.2015 |

Minun äitini aina valitti kun istuin sohvalla, että makaat aina vaan siinä ja lihot, etkä ikinä harrasta mitään. Lähde nyt juoksemaan taloa ympäri. Vastustelin aina ja sanoin että joku näkee. Äitini vastasi aina että paskat kukaan näe, kun maalla asutaan ja lehtiä on puissa. Hän tuli aina talon portaille vahtimaan että juoksen. Hän myös määräsi, monennenko kierroksen jälkeen saan lopettaa. Vasta aikuisena olen tajunnut, että tuo on liittynyt narsistiseen käytökseen. Lapsena ajattelin että olen oikeasti niin surkea, että minua täytyy juoksettaa talon ympäri että liikun tarpeeksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut intissä juostiin erilaisten rakennusten ympäri jos joku mokasi.
Myötäpäivään kiertäen :D

Vierailija
2/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se oli meillä sellanen sanonta esim. sellaisissa tilanteissa, kun joku valitteli tylsyyttä, tai sitten oli jotenkin riehakas ja levoton. Joskus joku saattoi juostakin, mutta ei todellakaan kyllä kukaan tullut vahtimaan tai pakottanut, se oli pelkästään hauska juttu. Kurja kuulla, että teillä meni noin. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakotettu, vaan kiellettiin. Meillä oli sellainen omakotitalo, jossa pystyi juoksemaan sisällä ympyrää huoneesta toiseen, joten sitähän harrastimme pikkuveljeni kanssa. Ja jossain vaiheessa luimme Vuotuisesta ajantiedosta kiirastorstaiperinteestä, jossa juostaan talon ympäri kovasti meteliä pitäen pahojen henkien pelottelemiseksi, sitäkin piti tietysti kokeilla. Vanhemmat eivät kauheasti tykänneet.

Vierailija
4/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakotettu. Kuulostaa aika häiriintyneeltä hänen käytöksensä. Eikä kyse ollut edes rangaistuksesta vaan siitä että et saa istua sohvalla koska se lihottaa

Vierailija
5/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sait liikuntaa.

Vierailija
6/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno Eerika-provo. Mitäs jos jättäisit tytön muiston rauhaan.

Vierailija
7/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:06"]

[/quote]

Ei ole provo. Tämä tapahtui ihan oikeasti minun lapsuudessani, nykyään olen 25-vuotias ja käyn terapiassa. Mutta itse asiassa vasta Eerikasta luettuani tajusin, että tuo talon ympäri juoksuttaminen oli väärin. Aikaisemmin en ole sitä kyseenalaistanut, vaikka kaiken muun olenkin tajunnut narsismin aiheuttamaksi. ap.

Vierailija
8/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:06"]

[/quote]

Ei ole provo. Tämä tapahtui ihan oikeasti minun lapsuudessani, nykyään olen 25-vuotias ja käyn terapiassa. Mutta itse asiassa vasta Eerikasta luettuani tajusin, että tuo talon ympäri juoksuttaminen oli väärin. Aikaisemmin en ole sitä kyseenalaistanut, vaikka kaiken muun olenkin tajunnut narsismin aiheuttamaksi. ap.

[/quote]

No niimpä niin. Eikö aloituksen miinuspeukut kerro jo jotakin? Häpeäisit, idiootti!

Vierailija
9/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini pakotti. Muut työttömät lähiöläiset istuivat röökillä parvekkeella ja kommentoivat jotain että siinä se läskipää juoksee naama punaisena, yhtä hullu kuin äitinsä.

Äiti opetti myös nyrkkeilemään ja naama sekä käsivarret olivat mustelmilla. Minua ei kiusattu enää. Äidin isä oli edesmennyt veteraani ja nyrkkeilijä, joten sain aika kattavan paketin lähitaistelua ja perus "persu"nyrkkeilyä. Välillä iskuja sadellessa nyrkki kimposi käsivarrelta poskeen ja sain mustelmia. Tarkoituksena oli vain läppästä päähän, mutta välillä nyrkkiä tuli nassuunkin.

Tuli vain mieleen että nykyään olisi tullut lasu-ilmoitus äidistäni. Äiti oli myös välillä humalassa, kun päätti näyttää muutamia ottelukuvioita ja taktiikoita.

Vierailija
10/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on joskus juossut talon ympäri rangaistuksena. Aina ennakkoon ilmoitettu että jos huono käytös ei muutu, niin joutuu juoksemaan kierroksen. Miten tuo muka vahingoittaa lasta ja eihän rangaistuksen kuulukaan olla kivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi