Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset on pelottavia

Vierailija
01.03.2015 |

Maailmassa on kolme asiaa joita pelkään, käärmeet, korkeat paikat ja sitten naiset. Käärmeet aiheuttavat minulle sen tunteen, että haluan huutaa "HYI SAATANA!" ja juosta tuhatta ja sataa niin kauas kuin jaksan, korkeat paikat taas meinaavat viedä minulta tajun, ja naiset taas aiheuttavat hyvän sekoituksen noista molemmista tunteista.

Onko muita jotka pelkäävät naisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todellaki on ilkeitä ja pelottavii

Vierailija
2/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grrauhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
4/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset masentavat minua enemmän kuin pelottavat. Joskus ehkä pelottaa, että masentaa erityisen paljon.

-Mies 29v-

Vierailija
5/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:40"]

Grrauhh

[/quote]

Et valitettavasti onnistunut säikäyttämään. Olisit ennemmin laittanut kuvan itsestäsi niin en olisi saanut nukutuksi.

- Ap

Vierailija
6/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset vaikuttaa julmilta siksi, että he alitajuisesti etsivät parhaita geenejä lapselleen. Parhaita mihin pystyvät.
Ja kun miehet, joille on tullut geenilotossa huonot pallot ei tajua tätä itse ja tyydy esim. vanhempiin naisiin, on nuorten naisten torjuttava heitä jatkuvasti. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että huonot geenit omaava voi olla mahtava tyyppi ja vaikka einstein. Nainen tekee valinnan jopa ennen kuin itse sitä tajuaa. Nenä tekee. Alfaurokset valloittaa tuoksulla. Luonnonvalintaa. Sanoisin, että tämä on nuorilla naisilla yhtä voimakas drive kuin miehillä seksi. Kannattaa siis pariutumisessa löytää se oma ekologinen lokero eikä tavoitella kuuta taivaalta ja haavoittaa itseään koko ajan. T. Paljon elämää nähnyt

Vierailija
7/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kannta mennä Alepaan!

Vierailija
8/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät sentään ole väkivaltaisia fyysisesti tai verbaalisesti tai kohdista seksuaalista häirintää sinua kohtaan vain sukupuolesi perusteella.

Vierailija
9/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:04"]

Naiset eivät sentään ole väkivaltaisia fyysisesti tai verbaalisesti tai kohdista seksuaalista häirintää sinua kohtaan vain sukupuolesi perusteella.

[/quote]

Voi veljet! Kyllä nuo kaikki kohdat onnistuu naisilta ihan siinä missä miehiltäkin. Ei siihen tarvita kuin tippa alkoholia niin nuo kaikki mainitsemasi tapahtuu parhailta tapauksilta alle viidessä minuutissa.

- Ap

Vierailija
10/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:59"]

Nuoret naiset vaikuttaa julmilta siksi, että he alitajuisesti etsivät parhaita geenejä lapselleen. Parhaita mihin pystyvät. Ja kun miehet, joille on tullut geenilotossa huonot pallot ei tajua tätä itse ja tyydy esim. vanhempiin naisiin, on nuorten naisten torjuttava heitä jatkuvasti. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että huonot geenit omaava voi olla mahtava tyyppi ja vaikka einstein. Nainen tekee valinnan jopa ennen kuin itse sitä tajuaa. Nenä tekee. Alfaurokset valloittaa tuoksulla. Luonnonvalintaa. Sanoisin, että tämä on nuorilla naisilla yhtä voimakas drive kuin miehillä seksi. Kannattaa siis pariutumisessa löytää se oma ekologinen lokero eikä tavoitella kuuta taivaalta ja haavoittaa itseään koko ajan. T. Paljon elämää nähnyt

[/quote]

Aivan, kaikkien ei alfojen pitää siirtää tähtäin 20v. eteenpäin ja odotella toista kierrosta. Tosin se uuni pakkaa olemaan jo kylmä, eikä pulla paistu kunnolla.

Vierailija
11/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:42"]

Naiset masentavat minua enemmän kuin pelottavat. Joskus ehkä pelottaa, että masentaa erityisen paljon.

-Mies 29v-

olet homo

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä