Mä inhoon kuntoilusta johtuvia kipeitä lihaksia
Siinä varmaan suurin syy miksi kartan liikuntaa. Lenkin jälkeen parina seuraavana päivänä särkee lihakset jaloissa, selässä ja vatsassa.
Jos reisilihakset on kipeinä, niin esim vessanpytylle istuminen sattuu jumalttomasti. Vatsalihakset kun on kipeinä, niin ei voi yskiä tai nauraa.
Mä en halua harrastaa liikuntaa, mutta kun on pakko...
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:50"]Mä raas tykkään siitä tunteesta :)
[/quote]
*taas
Höh, ja mä taas tykkään siitä! Just se fiilisi kun salitreenin jälkeen on pari päivää lihakset törkeän kipeät, musta se on ihanaa!
Mä rakastan taas liikunnasta kipeytyneitä lihaksia. Harmi, että jaksan liikkua niin harvoin.
Kuntoile enemmän niin ei tuu kipeeks.
HÄH? Kipeet lihaksethan on vaan parasta. Se kertoo siitä, että jotain on tehty. Ja aikaisemmalle, kyllä ne lihakset kipeytyy vaikka miten aktiivisesti kuntoilis aina kun vaan vähän rasitustasoa nostaa :)
Riittävän säännöllisellä treenillä lihakset eivät kipeydy vaikka treenaisi todella kovaa, hieman ovat puutuneet/väsyneet, mutta eivät kipeät.
Aloita säännöllinen treenaaminen ja kivut jää unholaan, paitsi, jos sinulla on jokin vamma jonka seurauksena lihakset/hermot ärtyvät liiaksi, mutta silloin syy kannattaa hoitaa kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:06"]
Riittävän säännöllisellä treenillä lihakset eivät kipeydy vaikka treenaisi todella kovaa, hieman ovat puutuneet/väsyneet, mutta eivät kipeät.
Aloita säännöllinen treenaaminen ja kivut jää unholaan, paitsi, jos sinulla on jokin vamma jonka seurauksena lihakset/hermot ärtyvät liiaksi, mutta silloin syy kannattaa hoitaa kuntoon.
[/quote]
Alapeukuttajina "treenaajat" joilla salilla käyntiä 2-4 kertaa kk. ja sekin peilin edessä heilumista. Tositreenarit tietävät, että ei ne lihakset totuttuaan kipeydy, puutuvat, mutta se on asia erikseen.
Jatkakaa samaan malliin ja miettikää miksi toivottuja tulosia ei näy?
Mä raas tykkään siitä tunteesta :)