Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on harrastanut seksiä vieraan naisen kanssa ja kiihottunut, voiko hän olla ihan hetero?

Vierailija
01.12.2021 |

Tunnen erään naisen, joka kertoo olleensa kerran ihastunut yhteen vanhempaan naiseen ja olleensa hermostunut hänen läsnäollessaan. Silti hän on aina ajatellut olevansa hetero.
Ja kerran hänellä oli yhden yön juttu erään naisen kanssa ja seksi hänen kanssaan oli kuulemma "erittäin mukavaa". Kuulemma jonkin edellisen poikaystävän kanssa taas seksi ei tuntunut oikein miltään. Tämänkään jälkeen hän ei kuulemma ajatellut, ettei olisi hetero.

Jos ihastuu (seksuaalisesti) naiseen ja tykkää jopa vieraan naisen kanssa seksin harrastamisesta, niin voiko olla ihan täysin hetero? Minä luulen, että hänellä on joku kieltorefleksi vielä päällä ja hän ei ole ihan rehellinen itselleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Täysin normaalia heteroutta.

Vierailija
2/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko lesbo, kun masturboin ja kiihotun ja saan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappulesbo, on naisia joille voi olla miltei mahdoton myöntää itselleen olevansa lesbo.

Vierailija
4/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä lesboilla tutun naisen kanssa. Tiedän yhden tuollaisen ja on seurustellut miesten kanssa. Nykyään uusissa naimisissa miehen kanssa.

Vierailija
5/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika... Mikä vimma ja maailman tärkein asia on lokeroida itsensä tai muut?

Olen hetero, silti alaston nainen voi olla kiihottava näky. Kiihotun yksiksenikin, en silti ole eroottisesti rakastunut itseeni. Ei kannata sekoittaa asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme