Ootteko käyny Arbys-pikaruokapaikassa?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:31"]
Ei kukaan?
[/quote] Olen, mita sitten?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:31"]
Ei kukaan?
[/quote] Olen, mita sitten?
[/quote]
Oliko hyvää?
En syö paikassa, jonka logona on terska.
- Hetero mies
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:14"]
En syö paikassa, jonka logona on terska. - Hetero mies
[/quote]
Se on hattu.
Kävin joskus vuosia sitten. Ihan paras paikka silloin! Arby'sin hamppareissa oli kokolihaa, kun muilla oli sitä perus-jauhelihaa.
Taco Bell ja Domino's Pizza oli nekin ihan hyviä mestoja..
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:14"]
En syö paikassa, jonka logona on terska. - Hetero mies
[/quote]
Se on hattu.
[/quote]Päivänselvä penis.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:20"]
Kävin joskus vuosia sitten. Ihan paras paikka silloin! Arby'sin hamppareissa oli kokolihaa, kun muilla oli sitä perus-jauhelihaa.
[/quote] Five Guys hampurilaiset ja Cajun fries ovat sata+ kertaa parempia.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:14"] En syö paikassa, jonka logona on terska. - Hetero mies [/quote] Se on hattu. [/quote]Päivänselvä penis.
[/quote]
Mikä vika peniksen lihassa sitten muka on?
Paahtopaisti sämpylät ja maustetut, kiekura-ranskalaiset oli hyviä. Arby's:in oma kastike (Arby's sauce) paahtopaistileikkeelle on Ameeeeriiiiikan Herkkuuuaa! Nam! :)
Oon käynyt. On ihan hyvää, mutta ei nyt mitenkään poikkeuksellista. Toki kyse on makuasiasta, mutta itse tykkään eniten Mäkkärin klassikkohampurilaisista tai sitten joistain ihan muista ruoista kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:20"]
[/quote] Eihan Arby's edes myy hampurilaisia vaan leikkeleita sampylan valissa. Sitapaitsi hamburger = jauheliha.
Ei kukaan?