Haluaako teillä 12v tai vanhemmat nukkua vanhempien vieressä?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:09"]
Mitä ihmettä? Siis kouluikäiset nukkumassa vanhempien kanssa. Eikö teillä ole seksielämää enää lainkaan?
[/quote]
Lauantaisin ei saa tulla. Silloin saunaraikkaana olemme yhdynnässä. Makuuhuoneessa, sängyssä. Pimeässä ja peitto päällä. Kyllä.
Mä taisin olla 17 kun nukuin viimeksi äitini kanssa samassa sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:09"]
Mitä ihmettä? Siis kouluikäiset nukkumassa vanhempien kanssa. Eikö teillä ole seksielämää enää lainkaan?
[/quote] EI! Olen eronnut jo ajat sitten ja uutta en huoli.
Jos se 13~vuotias ei nukkuisi vieressäni, se paikka menisi hukkaan. Mieheni on kahdesti kuorsausleikattu, mutta niillä ei ollut mitään tehoa. Aluksi oli molemmilla kerroikla kuorsaus hyvin korkeaäänistä, mutta muuttui sitten tavalliseksi aika pian.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:12"]Mä taisin olla 17 kun nukuin viimeksi äitini kanssa samassa sängyssä.
[/quote]
Alapeukuttakaa vaan kun ette tiedä syytä tähän. ja ihan nainen olen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:56"]
No ei oo ihan normaalia. Onko jotain ongelmia perusturvallisuuden tunteessa, jos ei pysty nukkua tuossa iässä yksin? Läheisyyttä voi saada muutenkin, kuin nukkumalla vieressä. Mielestäni kouluikäinen ei enää tule vanhempien viereen nukkumaan.
[/quote]
Ja höpönhöpö. Tietty voi nukkua. "Mielestäni ei tule"... Entäs jos tulee kuitenkin? Kyllä Sellasia tilanteita voi olla, että pelottaa tai haluaa olla aikuisen lähettyvillä. Jos on turvallinen perhe.
Meillä tuli tyttö 8-v saakka melkein joka yö väliin. 12-v on nyt ja ei saisi vapaaehtoisesti mun viereen nukkumaan, se paikka on 9-v pikkuveljen nykyään. Tyttö siis aina heräsi yöllä ja tuli meidän väliin. Vieroitettiin se niin, että joka yö kun ei tullut meidän väliin sai laittaa rastin lappuun ja kun rasteja oli 50 sai jonkun lelun.
Oikeasti, kyllä siinä vanhempien täytyy katsoa itseään peiliin jos joku 12 v ei halua tai uskalla nukkua yksin ja eriytyä vanhemmasta. Kumpi haluaa pitää murrosikäisen tai sitä lähestyvän nuoren "pienenä". Jotenkin olisi hyvä valmentaa vaikka yökyläilyin lasta vähän aiemminkin esim.leirikouluihin, leireihin, yökouluunn, ripariin, kenties armeijaan? Vai meinaatteko mammat työntyä näihinkin mukaan? Ja mitä kaverit sanoo jos tulevat yökylään ja teidän lapset kiipeää parisänkyynne? Vai eikö teillä käy yökyläsaä ketään?