Enemmistö on ottanut rokotteet.
Keskustelujen perusteella luulisi ettei suurin osa ole ottanut rokotteita. Mietin montakohan näitä rokotevastaisia oikeasti on jotka tehtailee niitä aloituksia? Vaikka pandemia onkin niin voisin jutella jostakin muustakin kuin näistä rokote blaa, blaa jutuista. Alkaa tulla jo korvista ulos näiden rokotevastaisten jutut.
Kommentit (6)
Useimmissa EU maissa jo yli 90% on rokotettu, Suomessa 86% on saanut ainakin yhden annoksen. Tällä palstalla on näiden foliohattujen kokoontumisajot. Pieni ryhmä pitää kovaa ääntä, normaalit ihmiset eivät paljoa rokotuksistaan melua.
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa EU maissa jo yli 90% on rokotettu, Suomessa 86% on saanut ainakin yhden annoksen. Tällä palstalla on näiden foliohattujen kokoontumisajot. Pieni ryhmä pitää kovaa ääntä, normaalit ihmiset eivät paljoa rokotuksistaan melua.
Ei pelkästään täällä. Kävin junttien suomi24 palstalla niin siellä oli myös paljon rokotevastaisten huuhaa juttuja. Pieni ryhmähän ne on mutta tziisus kuinka paljon ne jauhaa rokotteista. Eikä niille auta mikään järkipuhe. Tuntuvat elävän ihan omassa todellisuudessaan. Liikaa lääkkeitä ja viinaa vai puutteellinen lääkitys?
Enemmistö on ottanut rokotteet ja sairaalat täyttyvät koronapotilaista. Ainakin minua kahdesti rokotettua pelottaa seuraava pakkopiikki, ekasta rokotteesta olin sairaana viikon, toisen annoksen jälkeen tiputuksessa sairaalassa 2 vrk ja sairauslomalla sen jälkeen 3 vko ja kohta olisi seuraavan rokoteannoksen vuoro. Kun rokote ei estä sairastumasta ja tartuttamasta, niin miksi niitä jatketaan? Eikä olisi aika saada parempi rokote, niitähän on 2v aikana kehitetty lisää, mutta ei tuoda myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö on ottanut rokotteet ja sairaalat täyttyvät koronapotilaista. Ainakin minua kahdesti rokotettua pelottaa seuraava pakkopiikki, ekasta rokotteesta olin sairaana viikon, toisen annoksen jälkeen tiputuksessa sairaalassa 2 vrk ja sairauslomalla sen jälkeen 3 vko ja kohta olisi seuraavan rokoteannoksen vuoro. Kun rokote ei estä sairastumasta ja tartuttamasta, niin miksi niitä jatketaan? Eikä olisi aika saada parempi rokote, niitähän on 2v aikana kehitetty lisää, mutta ei tuoda myyntiin.
Rokotteiden idea on että tarttuessaan tauti ei iske niin pahasti kuin ilman rokotetta. Itsellä tuli vain vähäksi aikaa käsi pikkuisen kipeäksi. Sukulainen oli pari päivää todella väsynyt rokotuksen jälkeen. Pahempia oireita ei ole kukaan tuntemani ihminen saanut. Yhtään pakkopiikkiä ei ole annettu että älä valehtele.
No eipä tuo ihme ole kun täällä tuntuu olevan enemmistö tupakoivia persuja