Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se vaan ihana tunne kun on rahaa säästössä!

Vierailija
28.02.2015 |

Ei mulla sitä vielä ole kuin 1.5 kuukausipalkan verran, mutta sekin on reilusti entiseen elämääni, jossa kuukaudeksi saattoi laskujen jälkeen jäädä 5 euroa / päivä ruokaan. Ja tällä kituutin monta vuotta, ei ollut mitään velkojakaan eikä mitään muuta ihmeellistä kuin "kutsumusammatti" ja surkean vähän työtunteja sekä tietenkin lähtökohtaisestikin pieni palkka.

Unohdin sitten kutsumukseni ja vaihdoin alaa työttömäksi jäätyäni, mikä olikin onnenpotku, koska sain heti töitäkin.

Entinen piheys on kyllä jäänyt päälle, niin nyt noita säästöjäkin on alkanut kertymään.

Mutta ihanan rento fiilis kun ei tarvi kaupassa katsella hintoja, mitään kallista en tosin ostakaan.

Haaveilen vähän salaa, että kun 5000 on täynnä, voisin mennä autokouluun, iik :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tiettyä turvallisuuden tunnetta luo. Itse elänyt myös tuon 5e/vrk (tai jopa vähemmän) ajan. Nyt on puolen vuoden tienestit säästettynä.

Vierailija
2/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun duunaa sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Onneksi on säästöjä ja voi välillä tuhlailla niitä läheisiin.

Vierailija
4/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäminen on mahtavaa! Parempaa kun laihduttaminen! Miettikää sitä tunnetta kun saa -5 kg pois. Kun saa 2000 säästöön, tunne on moninkertainen. Eikä tee mieli tuhlata.

Vierailija
5/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi minä olen kateellinen teidän säästöistä. Mulle myös toisi turvaa jos tililläni olisi pari tonnia ylimääräistä. Onnea teille, jotka olette pystyneet noin hyvin säästämään. Ja uskon hyvin tuonkin, että kun sitä rahaa on saanut säästettyä, ei sitä välttämättä tee mieli enää edes tuhlata :)

Vierailija
6/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästämiseen jää koukkuun! Mitä enemmän rahaa, sitä vähemmän haluaa tuhlata. Olen jo vuosia sitten päättänyt rajan, jonka alle tilini summa ei "saa" painua, ja säästöjen kertyessä raja aina huomaamatta nousee.

Vierailija
7/7 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans elänyt sen vaiheen, kun ei ollut yhtään säästössä. Nyt on ihanaa, kun tietää, että jos tuleekin vaikka joku kalliimpi ostettava, vaikka pesukone hajoaa, niin ei maailma siihen kaadu. Mutta pihi olen silti, enkä tuhlaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan