Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokapäiväkirja tältä päivältä. Mitä mieltä?

Vierailija
28.02.2015 |

klo 8

1 dl kaurahiutaleita

1 rkl kookosjauhoa

2,5 dl kaurajuomaa

puolikas banaani

20 g raakasuklaata

50 g mustikoita

kahvia, kevytmaitoa

klo 11

2 pekonifileesiivua

150 g wokkivihanneksia

100 g vihreitä papuja

80 g täysjyväpastaa

2 rkl siemensekoitusta (auringonkukan-, kurpitsan- ja pinjansiemeniä)

ruisneppari, oivariinia

¼ paprikaa, 6 kirsikkatomaattia

10 g raakasuklaata

pala tummaa suklaata

1 rkl (30 g) maapähkinävoita

riisikakku

klo 14.00

0,25 l Pepsi Next steviaa

ruisneppari, oivariinia

juustoviipale (arlan eva 17%)

basilikaa, pari kirsikkatomaattia

klo 16.30

50 g raejuustoa

2 keitettyä kananmunaa

1 rkl siemensekoitusta

kirsikkatomaatteja

¼ paprikaa, porkkana

n. 10 g pähkinöitä

vähän maapähkinävoita

0,25 l Pepsi Next steviaa

Vielä illalla

250 g soijajogurttia

1 rkl mustikkajauhetta

teetä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kasviksia, vähemmän herkkuja mm Pepsiä, kunnollisia proteiinin lähteitä, luomu lihaa jos lihaa ollenkaan. Kevytmaito täysmaidoksi. Luomupähkinöitä muutama päivän mittaan. Voita pieni sipaisu leipien päälle ja öljyä salaatteihin.

Vierailija
2/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok mutta miksi joka välissä suklaata?

Vierailija
4/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä normaalisti ihan näin usein syö suklaata mutta nyt sattui olemaan kaapissa enkä vaan voinut vastustaa kiusausta. :/ -ap

Vierailija
5/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaat, pekonit ja Pepsit pois.

Vierailija
6/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, oon muuten alipainoinen joten mistään laihduttamisesta ei ole kyse.

Vierailija
7/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksiä?

Vierailija
8/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsältä kuulosti jotenkin. Salaatit, pähkinät, siemenet sekä hedelmät on mun herkkua, munia syön 2-3 viikossa. Jos ei laihduttamistarvetta ole niin miksei voi syödä kunnollista herkullista ruokaa?

Itse söin tänään

-rasvattomaan piimään tehdyn marjasmoothien ja lasillisen tuoremehua,

- lounaaksi maalaiscroissantin ja lusikallisen hilloa,

- päivälliseksi gulassia ja palan oliivileipää + lasi punaviiniä,

- äsken leipäpalan jolla oli paahtopaistia ja maustekurkkua, lisäksi tyttären tekemiä petit fourreja 2 kpl ja 3 mukia maitokahvia. Jossain välissä pienen kourallisen irtsareita

Laskin ja sain tuosta vain 1800 kaloria.... luulin että paljon enemmän. No, normipäivinä syön 800-1500 kalorin edestä

Vierailija
9/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ruoka? Miksi vähärasvaista juustoa?

Vierailija
10/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grazing. Niinkuin märehtijät, jotka syö koko ajan. Mikset syö aterioita?

Vierailija
11/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea ruokalista! Sitä paitsi ihmettelen, miksi syöt jatkuvasti? Päiväsihän koostuu pelkästä ruuan työntämisestä sisään, taidat kellottaa senkin :D?

Vierailija
12/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän rasvaa. Riisikakku, Pepsi ja soijajogurtti turhia.

Vierailija
13/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko unohtanu elämisen? Teetkö mitään muuta kuin syöt ja mittaat? Keskusteletko mistään muusta kuin ruokavalioista?

Vierailija
14/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosa kaloreista näyttää tulevan proteiinista, kuten nykyisissä muotidieeteissä esim. juttailussa. Ei kovin terveellistä, munuaiset huutaa hoosiannaa.

Vierailija
15/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:32"]Karmea ruokalista! Sitä paitsi ihmettelen, miksi syöt jatkuvasti? Päiväsihän koostuu pelkästä ruuan työntämisestä sisään, taidat kellottaa senkin :D?
[/quote]

Syö jatkuvasti? Oletko kuullut että pitäisi syödä 2,5-4h välein? Itse taidat kuulua niihin kerran päivässä syöjiin jotka ihmettelee miksei aineenvaihdunta toimi (ja paino tipu).

Vierailija
16/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niinsanottu ruoka pidä nälkää. Näkeehän sen jo noista kellonajoista kun piti parin tunnin päästä edellisestä syömisestä tunkea lisää sapuskaa naamariin.

Vierailija
17/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:32"]Karmea ruokalista! Sitä paitsi ihmettelen, miksi syöt jatkuvasti? Päiväsihän koostuu pelkästä ruuan työntämisestä sisään, taidat kellottaa senkin :D? [/quote] Syö jatkuvasti? Oletko kuullut että pitäisi syödä 2,5-4h välein? Itse taidat kuulua niihin kerran päivässä syöjiin jotka ihmettelee miksei aineenvaihdunta toimi (ja paino tipu).

[/quote]

Ei ap laihduta. Läskit märehtii 2,5-4h välein, hoikat pärjää harvemmalla syömisellä.

Vierailija
18/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mihin hävisit? Kysyit mielipiteitä ja sinä olet saanut niitä, sekä tarkentavia kysymyksiä, etkä edes vaivaudu vastaamaan niihin. Mikä siis oli tämän aloituksen idea?

Vierailija
19/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:32"]Karmea ruokalista! Sitä paitsi ihmettelen, miksi syöt jatkuvasti? Päiväsihän koostuu pelkästä ruuan työntämisestä sisään, taidat kellottaa senkin :D? [/quote] Syö jatkuvasti? Oletko kuullut että pitäisi syödä 2,5-4h välein? Itse taidat kuulua niihin kerran päivässä syöjiin jotka ihmettelee miksei aineenvaihdunta toimi (ja paino tipu).

[/quote]

Ei ap laihduta. Läskit märehtii 2,5-4h välein, hoikat pärjää harvemmalla syömisellä.

[/quote]

No mä olen läski ja syön vain 2 kertaa päivässä. Syön n. klo.15 ja n. klo. 21. En pysty syömään useampaan kertaan. Olen aina ihmetellyt tätä "koko ajan" ruuan mättämistä suuhun, onkohan niillä ihmisillä joku pakkomielle siitä ruuasta... No, en mä olekaan läski siitä perinteisestä syystä, eli liiallisen herkkujen ym. roskan syömisestä, vaan ihan muut asiat ovat vaikuttaneet painon nousuun. (ohis)

Vierailija
20/20 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

No mä olen läski ja syön vain 2 kertaa päivässä. Syön n. klo.15 ja n. klo. 21. En pysty syömään useampaan kertaan. Olen aina ihmetellyt tätä "koko ajan" ruuan mättämistä suuhun, onkohan niillä ihmisillä joku pakkomielle siitä ruuasta... No, en mä olekaan läski siitä perinteisestä syystä, eli liiallisen herkkujen ym. roskan syömisestä, vaan ihan muut asiat ovat vaikuttaneet painon nousuun. (ohis)

[/quote]

Mitkä muut syyt ovat aiheuttaneet lihomisesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme