Naiset ja nettitreffit -klisee
Kokeilinpa nyt minäkin nettitreffien ihmeellistä maailmaa. Aina kun sanotaan, että naisille tulee satoja vastauksia ja rumimpia miehiä saa urakalla potkia pois jne.
Mun saldo oli kylläkin 4 viikon aikana 4 miestä, joista kaikki sen näköisiä, että livenä en lähtisi edes harkitsemaan tutustumista muuta kuin korkeintaan kaveripohjalta ja viestit luokkaa "moi vaikuttaa hyvältä ota yhteyttä jos kiinnostaa moro ;)".
Kommentit (10)
Lähde ryyppäämään voidaan naidaan murheet pois.
No hoi ! Suoli 24 mitä odotti elämäsi miestä? LOL
Kokeilin myös S24:ää viikon ajan. Saldo oli yli 10 ukkomiestä: "ehdottoman salaista seksi seuraa ois tarjolla" ja "kuinka helposti sulta saa?" -tyylisine viesteineen, muutama mielenterveysongelmainen: "ethän säikähä sairas eläkkeellä mielenterveys syistä olevan miehen lähentymistä?" kysymyksineen ja pari miestä, joiden viestistä näki heti, ettei niitä ollut osoitettu kenellekään vaan ne on copypastattu kaikille samanlaisina. Ei nettideittejä mulle.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:27"]
Kokeilin myös S24:ää viikon ajan. Saldo oli yli 10 ukkomiestä: "ehdottoman salaista seksi seuraa ois tarjolla" ja "kuinka helposti sulta saa?" -tyylisine viesteineen, muutama mielenterveysongelmainen: "ethän säikähä sairas eläkkeellä mielenterveys syistä olevan miehen lähentymistä?" kysymyksineen ja pari miestä, joiden viestistä näki heti, ettei niitä ollut osoitettu kenellekään vaan ne on copypastattu kaikille samanlaisina. Ei nettideittejä mulle.
[/quote]
Sivustollahan voi panna estot kaikille muille paitsi ihannekumppanin ominaisuudet täyttäville, jolloin et olisi saanut yhtään noista viesteistä. Silloin tosin joutuu miettimään ihan ekasta päivästä alkaen, miten niihin järkeviin miehiin saa yhteyden, jos eivät ole itse hoksanneet löytää sinua. Jos on liian vaikeaa, niin varmasti ei löydä seuraa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:08"]Mun saldo oli kylläkin 4 viikon aikana 4 miestä, joista kaikki sen näköisiä, että livenä en lähtisi edes harkitsemaan tutustumista muuta kuin korkeintaan kaveripohjalta ja viestit luokkaa "moi vaikuttaa hyvältä ota yhteyttä jos kiinnostaa moro ;)".[/quote]
Mulla on nyt ollut profiili 1,5 vuotta ja taitaapa olla tasan sama määrä yhteydenottoja kuin sullakin jo. Olen siis mies. Et en mä nyt sanoisi 18-kertaista viestitiheyttä mitenkään surkeaksi...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:08"]Mun saldo oli kylläkin 4 viikon aikana 4 miestä, joista kaikki sen näköisiä, että livenä en lähtisi edes harkitsemaan tutustumista muuta kuin korkeintaan kaveripohjalta ja viestit luokkaa "moi vaikuttaa hyvältä ota yhteyttä jos kiinnostaa moro ;)".[/quote]
Mulla on nyt ollut profiili 1,5 vuotta ja taitaapa olla tasan sama määrä yhteydenottoja kuin sullakin jo. Olen siis mies. Et en mä nyt sanoisi 18-kertaista viestitiheyttä mitenkään surkeaksi...
[/quote]
Tässä nettideittikuviossa onkin sellainen ero sukupuolten välillä, että naiset toivovat laadukkaita ja täyspäisiä yhteydenottoja, miehet yhteydenottoja ylipäätään laadusta huolimatta :D
Miehenä on turha edes ajatella jättävänsä ilmoitusta minnekään, sillä ne ei johda mihinkään muuhun kuin pettymykseen, vastauksia e i tule ja jos tulee, ovat varmasti vielä ala-arvoisemmilta naisilta kuin mitä ne "huonotasoiset" miehet jotka vastailevat naisille.
Sama juttu antaessa vastausta naisten ilmoituksiin, ei johda mihinkään, vaikka paneutuu kunnolla vastaukseen ja kuvailee rehellisesti itseään, ei tatuointeja, ei päihdeongelmaa jne.
Voi ei, nyt Ap ja vastaaja numero 5 rikkoi internetin...enää ei edes naiset saa piljuunaa viestiä miehiltä joista sitten valkata se paras. Mihin tässä nyt enää voi luottaa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 01:18"]
[/quote]
Ööh, siis 18 kertaa enemmän yhteydenottoja ihmisiltä joiden yhteydenottoja en halua, jee!!!! Eikö miehille laadulla ole mitään väliä? Olisitko itse onnesta soikea, jos sinuun olisi ottanut yhteyttä 200 hampaatonta itseäsi 25v vanhempaa spurguakkaa? Tuskin. Miksi minun pitäisi riemuita parin elämänkoululaisen "mite menee lähex panee!!???111" -viesteistä? Joo, kyllähän se todistaa että pilluni kelpaa roskaväelle, siitäkö pitää olla onnellinen?
Ja palveluna siis Suomi24. No, kävin katsomassa paikkakuntani miehet, eikä siellä kyllä näytä olevankaan kuin wt-porukkaa, sellaisia temptation island -jamppoja kaljatölkkeineen ja mauttomine tatuointeineen.