-2 kg viikossa, paljonko vai vähän?
Olen syönyt vähemmän ja harrastanut liikuntaa vähän enemmän enkä herkkujakaan syönyt juuri mitään. Ei tällaista pitkään kyllä varmaan jaksa, mut jos nyt jonkun aikaa.
Ainakin 10 kg olisi kokonaispudotusmäärä. Pömppömaha on jo pienentynyt!
Kommentit (6)
Alussa lähtee nesteet joten paino putoaa vauhdilla. Eli siihen nähden -2 kg ei ole paljon ja vauhti kyllä hidastuu jatkossa. Jatkossa sopiva tahti on 500 gr/1 kg viikossa.
No tuo pudotus on lähinnä nesteitä, eli et ole viikossa laihtunut kahta kiloa läskiä. Mutta hyvä aloitus kyllä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:01"]
No tuo pudotus on lähinnä nesteitä, eli et ole viikossa laihtunut kahta kiloa läskiä. Mutta hyvä aloitus kyllä.
[/quote]No enhän mä niin ole väittänytkään, että läskiä olisi lähtenyt :) Mulle ihan sama mitä se on, kunhan paino putoaisi edes tuon 10 kg. -15 kg olisi lähempänä mun nuoruusvuosia, mutta silloin olinkin alipainoinen ja tissitön :)
Riippuu myös lähtöpainosta. Jos ylipainoa on runsaasti, niin painin lasku voi alkuun olla nopeaakin, vaikka olisi enimmäkseen nestettä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:05"]
Riippuu myös lähtöpainosta. Jos ylipainoa on runsaasti, niin painin lasku voi alkuun olla nopeaakin, vaikka olisi enimmäkseen nestettä.
[/quote]Lähtö-BMI 27 eli lievä lihavuus, voi herranjestas, nyt oikeasti iski tajuntaan että olen lihonut! -10 kg, niin olisin BMI 23, -15 kg BMI 21.
On paljon, terveysasiantuntijoiden mukaan terveellisin laihdutustahti olisi 0,5 - 1 kg / viikko.