Pyllyn kutina
Sanottakoon aluksi että matoja on ollut ja kuureja syöty. En usko että matoja on enään, kerran en ole niitä nähnyt. Ongelmana on vaan se että kutina jäi. Jos popsin annoksen pyrviiniä, niin kutinassa ei tapahdu mitään muutosta. Mentol rasva auttaa hetkellisesti, mutta ei sitäkään voi loputtomiin lisäillä. Kutina muistuttaa herkästi sellaista että jokin liikkuisi pyllyssä. Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (17)
Eikö mammoilla ole kutisevia pyllyjä? Oikeestaan ihan hyvä niin, jos ei ole.
Joskus on kutittanut mutta ei nyt.
Mullakin on joskus tollaista, että niinkuin joku liikkuisi siellä. Mutta en usko että on matoja. Ehkä joku verisuoni nykii... Ruokavalioon ainaki kannattaa kiinnittää huomiota.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:43"]Mullakin on joskus tollaista, että niinkuin joku liikkuisi siellä. Mutta en usko että on matoja. Ehkä joku verisuoni nykii... Ruokavalioon ainaki kannattaa kiinnittää huomiota.
[/quote]
Olen allerginen banaanille ja olen koittanut siedättää itseäni sille. Täytyypi jättää hetkeksi ruokavaliosta pois. Muuten en kyllä keksi syöneeni mitään outoa.
Harrastin analiseksiä ja siitä tuli kutina.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:49"]Harrastin analiseksiä ja siitä tuli kutina.
[/quote]
Anaaliseksiä on kyllä himoittanut kokeilla. Harmillista että jää nytten kokeilematta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:00"]lue tosta:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kop00060
[/quote]
Eipä nyt hirveesti lohduttanu kun ton mukaan vika voi oikeesti olla missä vaan. Ehkä pitää mennä lääkärille.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 07:59"]Vahingossa alapeukku, sori.
[/quote]
Tämä siis neloselle. Taidan nukkua vielä.
Moi mode. Laita siihen sitä bepantheenia :)
Ettei olis ihan päästä johtuvaa kutinaa? Mulla jäi tollanen päälle sen jälkeen kun ekan kerran oli kihomatoja.
Madot ovat rakentaneet sinne pyllykaupungin. Se liikkeen tunne on aamuruuhkaa pyllykaupungissa. Pyllykaupunki on heräämässä lauantai aamuun.
Mulla meni vuosia päästä madoista eroon, ei auttanut pyrvinit tai vermoxit edes tehokuureina. On niin raivostuttavaa kun pyllyssä kiemurtelee mut minkäs teet. Matoja voi nähdä vain tuurilla. Se ettet ole nähnyt ei kerro mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:20"]Mulla meni vuosia päästä madoista eroon, ei auttanut pyrvinit tai vermoxit edes tehokuureina. On niin raivostuttavaa kun pyllyssä kiemurtelee mut minkäs teet. Matoja voi nähdä vain tuurilla. Se ettet ole nähnyt ei kerro mitään.
[/quote]
Eikös se matokutina tunnu enemmän sisä- ja ulkopuolella ku pelkästään ulkopuolella pakaravaossa? Mulla ei niinkään sisällä enään kutise. Ite bongailin madot niin että kun kutina alko, kipitin nopsaa vessaan ja sutasin pyllyä bidellä. Madot jäi pönttöön veden pintaan ja siitä ne näky kun hetken tuijotteli.
:X