Onko kahdella tyynyllä nukkuminen haitaksi?
Olen koettanut totutella käyttämään vain yhtä tyynyä, kun fysioterapeutti antoi ymmärtää että kaksi tyynyä on liikaa ja haitaksi niskoille ja ryhdille? Mutta ongelmani on, että kun nukun yhdellä tyynyllä, alaselkäni on aamulla kipeä. Mistähän tämä johtuu? Kahdella tyynyllä nukkuessa ei ole tätä ongelmaa.
Kommentit (6)
Mä nukun aina kahdella tyynyllä eikä ole toistaiseksi ainakaan ollut mitään niskan ongelmia. Lisäksi istun töissä päätteellä joka päivä sen 8 tuntia.
No on se aikamoista haaskausta kun miettii kaikkia orpolapsia joilla ei ole tyynyä.
Sama miksi ei saa jättää ruokaa lautaselle tai läträtä vedellä suihkussa.
Kaksi tyynyä täälläkin käytössä ja ei ole ongelmia. Ihan kaikkea ei kannata miettiä.
No ite tykkään nukkua kahdella tyynyllä ja mahalteen. Selkä oli notkolla aina yöt jote selkä oli todella kipeä ja jouduin luopumaan toisesta tyynystä ja nukkumaa kyljeltee, selkä hieman pyöreenä. Loppu kivut siihe
Mulla kans pakko olla kaksi tyynyä. No aiemmin kipeyty hartiat. Sitten ostin Tempurin ja nukun edelleen kahdella tyynyllä, mutta vaikka alempi tyyny on tavallinen eikä asento mitenkään optimaalinen niin tuo päällä olevat Tempur lopetti kipuilun, suosittelen!
Hartijat ei saa mennä tyynylle.