Puolisoni sai koronan pikkujouluista.
Onko minun oikeus olla vihainen? Mielestäni puoliso oli itsekäs, kun meni isoihin juhliin, mutta en kyllä mitenkään kieltänyt tai estänyt häntä menemästä. Nyt vaan omat suunnitelmat meni uusiksi ja joudun jättämään väliin odotetun perhejuhlan tämän vuoksi. V*tuttaa.
Kommentit (44)
On ihan täysi oikeus.
Jyväskylässä järjestettiin viime viikonloppuna 3000 ihmisen pikkujoulutapahtuma. Ihmetetti vähän, kun eräs koronan pelon vuoksi etätöihin osaksi aikaa päästä vaatinut työkaverini niihin ihan iloisena osallistui .
Ei, kyllähä sitä pittää juhlia joskus
Miehesi on siis käynyt pikkujouissa, joista saadun koronan takia sinä et voi käyttäytyä kulkutautimyönteisesti? Vai mikä oli aloituksesi pointti?
Moni saa sen esim. työpaikaltaan. Miten itsekästä mennä töihin!
Olisit enemmän huolissaan siitä syfiliksestä.
Onneks oli koronapassi. Muuten ois saanu kaks tartuntaa.
Niin, minä sain sen töistä. onneksi on 2 rokotetta joten tauti oli lievä ja meni ohi muutamassa päivässä.
Ja siis molemmat rokotteet on. Puoliso ei ole kipeä, mutta koronavilkusta tuli altistumisilmoitus ja kävi testissä. Nyt itse vastuullisena jään kotiin, kun toinen on bileistä saanut tartunnan. Ja se siis harmittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nii, kauheen itsekästä mennä töihin. En kyllä ymmärrä semmosia ihmisiä jotka menee töihin, siis miks? Kyllähä sitä kela rahaakin saa mutta ei ku pitää mennä ittesä altistamaan ja levittämään maailman vaarallisinta virusta. Hohhoijakkaa.
Eli miehen olis pitäny jäädä juhlista pois että sinä pääsisit.. sekö oli pointti?
Vähän resilienssiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis molemmat rokotteet on. Puoliso ei ole kipeä, mutta koronavilkusta tuli altistumisilmoitus ja kävi testissä. Nyt itse vastuullisena jään kotiin, kun toinen on bileistä saanut tartunnan. Ja se siis harmittaa.
Ap
Ei sun tarvii kotiin jäädä, jos olet rokotettu. Sinne vaan, jos kerran harmittaa.
Voiko itse keskeisempi olla kun muuta väliä ei ole kun se että sinun suunnitelmat meni pieleen. Minäminäminäminä asenne loistaa taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi sun tarvii kotiin jäädä, jos olet rokotettu. Sinne vaan, jos kerran harmittaa.
Ihan fiksua jäädä pois vaikka ei tarvitsekaan. Miksi ehdoin tahdoin mahdollisesti levittää tautia.
Vierailija kirjoitti:
No, onpa tärkeä tieto.
E V V K
Välititpäs. Välinpitämätön olisi jättänyt avaamatta ketjun tai ainakin kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii, kauheen itsekästä mennä töihin. En kyllä ymmärrä semmosia ihmisiä jotka menee töihin, siis miks? Kyllähä sitä kela rahaakin saa mutta ei ku pitää mennä ittesä altistamaan ja levittämään maailman vaarallisinta virusta. Hohhoijakkaa.
Se juhlien järjestäminenkin on jonkun työ.
Siellä on oltu sitten lähikontaktissa. Ei sua sellainen huolestuta, kenen kanssa?
Puoliso sai klamydian, herppeksen ja 300 euroa pikkujouluista. Pikkusen ottaa pattiin.
Saa siitä hyvä immuniteetin, mitäs tuota kiukuttelet.