Voisiko lapsiaiheiset keskustelut poistaa, kiitos
Niille on tulla alempana monta muuta aihetta. Tämä on Aihe vapaa -alue, joka on tarkoitettu kaikelle ihan muulle kuin lapsista puhumiselle. Täällä suurin osa on lapsettomia, eivätkä meitä kiinnosta tuollaiset jorinat.
Kommentit (18)
Tyhmäkö olet? AIHE VAPAA, eli KAIKESTA voi keskustella! Mahot pois jos vaivaa.
se on kato taitolaji scrollata lapsi-aiheisten ketjujen ohi ja etsiä ja alottaa niitä omaa silmää miellyttävämpiä ketjuja ;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:58"]
Aihehan on käsittääkseni vapaa?
[/quote]
Kyllä, kaikelle keskustelulle, joka ei sovi muille foorumeille.
Se on "AIHE VAPAA" kuten itse sanoit. Aika ristiriitanen alotus
Olen aina ihmetellyt, että mitä lapsettomat täällä vauva-palstoilla viihtyvät. Mene itse pois.
Hei sä olet silti edelleen VAUVA.FI:n aihe vapaalla.. eiköhän sieltä suomi24:lta ja jostain seksifoorumeilta ja kaikkialta löydy näitä vapaa aiheisia palstoja joihin ei sitten lapsiaiheisia alotuksia niin tulekaan? :D ootko sä aivan bimbo...
Vauva-lehden keskustelupalstalla ei sovi keskustella lapsista?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:58"]
[/quote]
[/quote]
Ahaa, eli mun pitää ennen keskustelun aloittamista varmistaa ensin, ettei aihe ole sopivampi johonkin muuhun foorumiin, joita interneetin ihmeellisessä maailmassa on lukematon määrä, ulkomaiset sivustot mukaanlukien, koska sua vähän harmittaa. Okei. Cuul.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:58"]
[/quote]
[/quote]
Ahaa, eli mun pitää ennen keskustelun aloittamista varmistaa ensin, ettei aihe ole sopivampi johonkin muuhun foorumiin, joita interneetin ihmeellisessä maailmassa on lukematon määrä, ulkomaiset sivustot mukaanlukien, koska sua vähän harmittaa. Okei. Cuul.
[/quote]
Aamen! Shakki matti!
No älkää nyt perjantaiprovoon astuko! Hyvää viikonloppua ap! :)
Ei voi, koska maailma ei pyöri sun napas ympärillä, eikä pyöri tämä AIHE VAPAA -palstakaan.
minuakin kyllä häiritsee kun kampaaja puhelimessa puhuu lapsen antamisesta, tässä tapauksessa, minulle.
Näytätkö sen säännön, jossa kielletään lapsista puhuminen, kiitos!
Taidan tehdä oikein kiusallani monta lapsi-aloitusta :D tehkää muutkin.
Ei voisi, kiitos kysymästä. Palstoja on teille lapsettomillekin ihan tarpeeksi.