Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talven sietämättömin osuus on taas alkanut

Vierailija
30.11.2021 |

Kylmää ja vetoista sisällä ja ulkona. Kaikkialla on ikävä olla ja vaatteet kutittaa ja hiertää ja on ahdistava olo.
Joka syksy yritän ostaa entistä parempia, kutittamattomia ja lämpimämpiä vaatteita mutta joka kerta epäonnistun siinä.
Inhoan talvea.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän talvesta, kun vaatteilla voi säädellä lämpötilaa. Kesällä on kuuma vaikka mitä tekisi.

Vierailija
2/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, talvesta saa voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän talvesta, kun vaatteilla voi säädellä lämpötilaa. Kesällä on kuuma vaikka mitä tekisi.

Kuuma on hyvästä.

Vierailija
4/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanaa tehdä lumitöitä ja telmiä koiran kanssa hangessa.

Olen syntynyt helmikuussa, joten totuin talveen jo synnärillä🤗

Vierailija
5/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin vihaan tätä harmautta ja kylmyyttä, lunta, jäätä, loskaa, pimeyttä ankeutta. 

Vierailija
6/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suomalaisten intoa hehkuttaa talvea. Esimerkiksi jäiset kadut ja liukkaat tienpinnat ovat inhottavia, vaarallisiakin. Jalkineet, joissa olisi riittävästi pitoa, ovat epämukavia kävellä ja usein päästävät maan pinnan kosteutta sisään jotain kautta. Mieluiten pysyttelisin sisällä päivät pitkät, mutta se ei harmi kyllä ole mahdollista.

Vierailija
7/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on pimeää.

Vierailija
8/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on aina sähköiset, teki mitä hyvänsä ja iho kuivaa korpuksi ja kutisee. Nenä vuotaa kaiken aikaa ja viluttaa samoin.

Tosi inhottavaa.

Ulkona tosiaan on vaarassa kaatua ja hyytävä tuuli menee luihin ja ytimiin asti.

Tulispa kevät ja lämmin oikein pian!

Vierailija
9/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kaikista vuoden ajoista,kevät,kesä ,syksy talvi.On aina odotaa jotain uutta.Suomen luonto on moni säkeinen eri vuodenaikoina.Kovasti odotan lunta pääkaupunki aluelle.Aijon hankeen tehdä lumienkelin .Pääsisin myös hiihtää ja luistelee.Teen ne yksin. Mitä tulee liukauteen ,mukavat jalkineet jalassa ja niihin laitan ostamani liukuesteet, pysyn pystyssä.

Vierailija
10/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. 🥶

Vierailija
11/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä samaa valitusta.  Tehkää jotain asian hyväksi ja muuttakaa vaikka Kanarian saarille.  Luulen kyllä, että sieltäkin valittaja löytää valittamista..

IHANAA on kun voi hiihtää!

Vierailija
12/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talven paras osuus on juuri alkanut, nyt kun vielä tuli pakkasta ja lunta. Helmikuun lopussa on jo liikaa valoa. Täytyykin nautiskella oikein kunnolla hiihtämällä tuolla hämärän hyssyssä.

Vierailija
13/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tää meidän etuoikeus. 100 tai 1000 vuotta sitten ei ollut edes nykyisiä mukavuuksia.

Vierailija
14/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on todella ikävää aikaa jos pitää oikeasti tehdä jotain. Vaarallista, hankalaa ja pimeää aikaa silloin.

Vierailija
15/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vielä jouluna tällaista, mutta varmaan turha toive täällä Hgissä. Lunta ja pakkasta - aivan ihanaa! ❄️

Vierailija
16/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihanaa tehdä lumitöitä ja telmiä koiran kanssa hangessa.

Olen syntynyt helmikuussa, joten totuin talveen jo synnärillä🤗

Minä synnyin heinäkuussa, mutta syksy ja talvi on lempivuodenaikojani.

Vierailija
17/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tää meidän etuoikeus. 100 tai 1000 vuotta sitten ei ollut edes nykyisiä mukavuuksia.

Mä en oikeasti vastusta ilmastonmuutosta yhtään jos tarkoittaa pakkasten pois jääntiä.

Mulle sopis leuto nollakeli paljon paremmin ja ennemmin se pimeyskin.

Vierailija
18/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ❤️

Vierailija
19/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Nythän jo helpottaa, kun tuli lunta ja valoa. Kohta alkaa taas päivä pitenemään.

Vierailija
20/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän velliperseetkö siellä taas valittaa? Nythän se talven paras osuus vasta alkoi, kun saatiin lunta maahan eikä enää rapa roisku. Päivätkin on vielä kuukauden verran lyhenemään päin, niin saa nauttia pimeydestä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan