hyvin henkilökohtaista
Hei!
Toivon tähän ihmisiltä oikeita kommenttaja enkä haukkuja kuinka täällä vaan huutelen..
tämä asia vaivaa minua oikeasti.. en tiedä mitä todisteita tarvitsette että uskotte..
siis olen noin parikymppinen mies ja harrastan sillöin tällöin masturbaatiota, mutta se on sen hetken nautinto sillä sen tehtyäni koen itseni likaiseksi ja tarvitsen ainakin 5 suihkua ja kerran uimassa käynnin tullakseni puhtaaksi. Näillä suihkukäynneillä pesen alapään hyvin ja se pitää pestä tietyllä tavalla.
myös joka kerran jälkeen vaihdan pyyhkeet ja vaattet. Kaikkien näiden pesujen jälkeen myös lakanat.
kämpän tuuletuksen ja esineiden pesunkin teen. Vielä mainitakseni.
kertokaa mitä ajatuksia tämä herättää ja rohkeimmat voi kertoa miten itse tekee :) ?
Olisiko tällaisesta irrottauduttava ?
Kommentit (7)
Riittää, että peset peniksen ja kädet ja puhdistat välineet, joita käytät itsetyydytyksessä. Muun siivoamisen voit lopettaa ja käyttää sen ajan elämiseen.
Ovatko vanhempasi opettaneet, että masturbaatio on syntiä, kun noin vakavasti suhtaudut!??
Ap, kuinka monta typerää masturbaatiotopikkia ajattelit vielä tehdä? Eikö sinulla todella ole parempaa tekemistä keskellä päivää?
Kai sä desinfioit näppiksen kirjoitettuasi "masturboida"?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:34"]Ovatko vanhempasi opettaneet, että masturbaatio on syntiä, kun noin vakavasti suhtaudut!??
[/quote]Mulla myös tuli ekana mieleen, että onko erikseen kotona toitotettu sen olevan pahaa ja likaista? Siinä ei ole mitään pahaa kuule. Kaikki, ainakin suuri osa ihmisistä, harrastaa sitä..sehän on vain pakollinen tapa purkaa haluja (ainakin miehille), naisille ehkä enemmän nautinnon hakemista. Näin siis ajattelen naisena itse. Tiedän, että mieheni masturboi, eikä todellakaan oo kyse, etteikö seksiä minulta tarpeeksi saa, mutta hälle välttämätön joskus. Minäkin sitä teen eikä se ole keltään pois. Älä suotta synkistele tai koe pahaa oloa sen jälkeen. Opit tuntemaan itsesi paremmin ja tiedät mistä pidät
No on minusta ällöttävää lypsää omia eritteitään esille. Sitten jotkut sairaat vielä nauttii siitä. Hyhhyh!
Kuten eilen jo sanoin, herättää ajatuksen että olet pakkomielteinen hyvin merkillinen runkkari.