Joudun kohta menemään vieraisiin :(
Mies huomioi kyllä muuten, mutta ei kosketa eikä halua mua. Olen ihan masentunut ja itkuinen, kun kaipaan kosketusta. Asiasta on puhuttu, ei vaikutusta. On tosi lähellä etten mene hakemaan huomiota muualta :( Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:15"]Mies huomioi kyllä muuten, mutta ei kosketa eikä halua mua. Olen ihan masentunut ja itkuinen, kun kaipaan kosketusta. Asiasta on puhuttu, ei vaikutusta. On tosi lähellä etten mene hakemaan huomiota muualta :( Miten tästä eteenpäin?
[/quote]
Mulla ihan sama.. neljässä vuodessa puhuva ja pussaava mies on muuttunut.. jäätäväksi jöröksi. Pyytäessä halaamaan esim saattaa sanoa "kohta" ja sitten unohtaa oko jutun.. minun yrittäessä suudella kääntää pään pois ja murahtaa jotain..Kuitenkin; hoitaa työnsä ja lapsiamme hyvin, seksiäkin saan paristi viikossa (mutta en suukkoja tai silittelyä saa silloinkaan, vain alakertaan keskitytään).. erotako tässä sitten pitäisi :(
Alkaa itkettämään nykyään jo telkkarista söpöstelyn/intohimon katsominenkin..lapset halaavat ja pusuttelevat minua kyllä, mutta eihön se ole sama asia. Tuun hulluksi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:38"]
Naisten itsetunto on kyl niin pienestä kiinni voi voi.
[/quote]
Niinpä. Ottaen huomioon että miehet jotuuvat olemaan ilman kosketusta parisuhteissa kuukausia jopa vuodenkin eikä niiltä mitään kysytä. Täälläkin vain sanotaan että kyllä mies voi ilman seksiä olla jos naista ei huvita.
Mutta kun tilanne on toisinpäin niin koko maailma on kaatumassa
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:38"]
Naisten itsetunto on kyl niin pienestä kiinni voi voi.
[/quote]
Niinpä. Ottaen huomioon että miehet jotuuvat olemaan ilman kosketusta parisuhteissa kuukausia jopa vuodenkin eikä niiltä mitään kysytä. Täälläkin vain sanotaan että kyllä mies voi ilman seksiä olla jos naista ei huvita.
Mutta kun tilanne on toisinpäin niin koko maailma on kaatumassa
[/quote]
Kyse ei ollut vain seksistä, vaan hellyydestä, koskettamisesta ja läheisyydestä parisuhteessa ylipäätään! Seksihaluton vauvan äiti tuskin kieltäytyy halauksesta, hieronnasta tai lusikka-asennossa nukkumisesta jos puoliso sitä ehdottaa.
Jos tuota haluttomuutta edeltää aktiivinen kausi, niin epäilen, että mies on ihastunut toiseen... nimittäin ihastuessa se omakin kumppani saattaa ALUKSI kiinnostaa "siinä" mielessä....
AP:lle sanoisin, että jos mies ei halua kanssasi mitään fyysistä, hän ei tunne sinuun vetoa. Ja tämä EI todellakaan tarkoita sitä, että sinussa olisi mitään vikaa! Oma mieheni on kuin veistos, mutta rakastan häntä vain ystävänä ja lasteni isänä, en himoitse häntä :( Näitä tarinoita riittää... kuulostaa raa'alta, mutta valitettavasti kannattaa miettiä tarkkaan, haluatko jäädä suhteeseen, jos seksi ja fyysinen läheisyys on sinulle tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:38"] Naisten itsetunto on kyl niin pienestä kiinni voi voi. [/quote] Niinpä. Ottaen huomioon että miehet jotuuvat olemaan ilman kosketusta parisuhteissa kuukausia jopa vuodenkin eikä niiltä mitään kysytä. Täälläkin vain sanotaan että kyllä mies voi ilman seksiä olla jos naista ei huvita. Mutta kun tilanne on toisinpäin niin koko maailma on kaatumassa [/quote] Kyse ei ollut vain seksistä, vaan hellyydestä, koskettamisesta ja läheisyydestä parisuhteessa ylipäätään! Seksihaluton vauvan äiti tuskin kieltäytyy halauksesta, hieronnasta tai lusikka-asennossa nukkumisesta jos puoliso sitä ehdottaa.
[/quote]
Itseasiassa kyllä kieltäytyy. Sitä paitsi nainenko sen päättää että seksi on vähemmän tärkeätä kuin halaus tai hieronta? Minusta ei todellakaan ole.
Mies ei halua lusikka-asentoa tai hierontaa. Se haluaa seksiä. Naisen pitäisi kyllä saada hierontaa ja läheisyyttä mutta mies ei saa haluta seksiä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:38"] Naisten itsetunto on kyl niin pienestä kiinni voi voi. [/quote] Niinpä. Ottaen huomioon että miehet jotuuvat olemaan ilman kosketusta parisuhteissa kuukausia jopa vuodenkin eikä niiltä mitään kysytä. Täälläkin vain sanotaan että kyllä mies voi ilman seksiä olla jos naista ei huvita. Mutta kun tilanne on toisinpäin niin koko maailma on kaatumassa [/quote] Kyse ei ollut vain seksistä, vaan hellyydestä, koskettamisesta ja läheisyydestä parisuhteessa ylipäätään! Seksihaluton vauvan äiti tuskin kieltäytyy halauksesta, hieronnasta tai lusikka-asennossa nukkumisesta jos puoliso sitä ehdottaa.
[/quote]
Itseasiassa kyllä kieltäytyy. Sitä paitsi nainenko sen päättää että seksi on vähemmän tärkeätä kuin halaus tai hieronta? Minusta ei todellakaan ole.
Mies ei halua lusikka-asentoa tai hierontaa. Se haluaa seksiä. Naisen pitäisi kyllä saada hierontaa ja läheisyyttä mutta mies ei saa haluta seksiä?
[/quote] Mä haluaisin kumpaakin. Ehkä vähän enemmän seksiä, haluisin tuntea olevani haluttava. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:30"]Tuntuu poikkeuksellisen pahalta, kun mies on muuten lähes täydellinen :( Miksi pitää olla tällanen ongelma?? Vaikuttaa naurettavalta syyltä jättää, mutta tällä on uskomattoman iso vaikutus mun itsetuntoon ja mielialaan. Olen alkanut vihata itseäni ja vartaloani. Ap
[/quote]
Sama täällä. Mä kuitenkin rakastan miestäni niin paljon, etten petä enkä jätä vaikka ei seksiä paljon olekaan. Jos et kestä tilannetta, niin jätä.
Mullakin kävi noin. Paljastu sit et olikin mieluummin kosketellut toista naista ja mua vältteli. Enää en tuollaiseen suostuisi. Ei siinä puheet auta. Menee vaan pahemmaksi kun alkaa jankkaamaan